2 Eylül 2010 Perşembe

Bu kanser iyice şaşırdı yolunu bknz.Mehmet ÖZ


People dergisine göre sağlık gurusu olarak ün yapan Dr. Mehmet Öz'de de kolon kanseri riski varmış..

Biz yanmışız o zaman..Madem yandık, bilinen bütün doğrular da yanlış artık bana, hurraaaa..Yaşasın özgürlük, bundan sonra yok şunu yeme sağlıksız, yok bunu yeme işim olmaz..Mehmet' im Öz' üm a benim ikigözüm yemedi de noldu..Tutmayın benii..Vursun sazlar oynasın kızlar bundan kelli...Nasılsa dikkat eden de yakalanır bu merete , etmeyen de...Aman siz yine de bana uymayın, kafanıza göre takılın..Kaldı ki benim ailemde ölen kanserden ölüyor arkadaş, kurtuluşum ebedi yok..En azından ben şu haltları işledim de o meret beni buldu diyebilirim o zaman..Öz' ümün o şansı da yok..Acep fazla brokoli ters tepki vermiş olabilir mi?

Ve hayat gerçekten acımasız be abii, nereden vuracağı belli olmuyor...Mehmet Öz' ümün büyük kazanç kapısıydı sağlıklı yaşam olayı..Her yaz dört gözle bekler idik kendisini, bir yıl meks sayısında azaltma yapardı, bir yıl cevize prim yaptırırdı..Eğlenceli tarafı da yok değildi hani..Ama artık ne dese sökmez bize..

Mehmet Öz, rutin testleri sırasında bağırsağında bir kitleye rastlandığını People dergisi vasıtasıyla duyurdu. Öz'e teşhisin detaylı tetkiklerden sonra koyulacağı belirtiliyor.

People dergisine konuşan Öz, "Benim için sarsıcı oldu. Herşeyi doğru yaptım. Ailemde kanser geçmişi yok. Ama yine de risk altındayım" dedi.

Öz ayrıca, çok gergin olduğunu belirterek, neden böyle birşeyin başına geldiğini sorguladığını da ifade etti.

Dilerim riski sıfıra iner Mehmet Öz' ün..Seviyorum onu zira..

Haber=http://www.cnnturk.com/2010/saglik/09/02/dr.mehmet.ozde.kolon.kanseri.suphesi/588564.0/

7 yorum:

  1. Aha bu da günün haberi. Bacım takdiri İlahi'nin önüne geçmek mümkün değil. Ne yersen ye ölmek için bir sebebimiz olacak elbet. Allah dermansız dert vermesin.

    YanıtlaSil
  2. kendisine burdan geçmiş olsun dilekelrimizi yolluyoruz:)

    YanıtlaSil
  3. valla geçmiş olsun üzüldüm..ama bu tek ona bakmıyor kii..benim babam kanserden öldü hayatında sigarayı hiç denememişti bile..ve 50 yaşındaydı..dedemse nefes darlığından..kanser yakınından bile geçmedi..hem alkolikti hem de 60 sene birfiil sigara tiryakisi 85 yaşınadaydı..ee ??

    YanıtlaSil
  4. Yeşim, haklısın canım, amin.

    YETENEK-SİZİN, Mehmet Öz duy bak..

    öznur-ata,valla doğru, kimin eceli nereden gelecek belirsiz.

    YanıtlaSil
  5. çok seviyorum bu adamı yaa.. inşallah değildir ama olaiblirde tabii..
    sadece dikkat etmeyenler hastalanmıyor işte bir yerden açık yakalıyabiliryor bu illet..
    geçmişler olsunn..

    YanıtlaSil
  6. Sorma şaştım kaldım tüm hastalara Allah şifa versin, kandilin mübarek olsun canom

    YanıtlaSil
  7. Syhn,sağol canım.

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,sağol canım senin de..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)