17 Ocak 2012 Salı

NCİTY AVM' miz yandı


Maalesef yeni hali..


Haberi duyunca şok oldum, sık sık uğradığım çok sevdiğim bir AVM idi.Kocaeli' mizin gözbebeklerinden biriydi.

Yangının kesin çıkış sebebi henüz belirlenemezken elektrik kontağından çıkmış olabileceği tahmin ediliyor. 

AVM' de bulunan dükkan sahiplerine, çalışanlarına buradan geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum..İnsanların onca emekleri, sermayeleri kül oldu..Yaralarının en kısa sürede sarılması dileğiyle..:( 




Fotoğraflar alıntıdır.

8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun çok üzüldüm..Bir çok insanın ekmek kapısı..Allah yardımcıları olsun...

    YanıtlaSil
  2. hiii nasıl bir felakettir bu? Geçmiş olsun herkese cano :(

    YanıtlaSil
  3. bende çok üzüldüm reyhan.. daha cuma akşamı uğrayıp kızıma oyuncak almıştım.. neredeyse her hafta bir kere arşınlardı kapısını.. çok çok geçmiş olsun herkese..

    YanıtlaSil
  4. çok üzücü, milli servet, umarım yaralar biran önce sarılır.

    YanıtlaSil
  5. Çok üzüldüm bende...İnşallah altında bir şeyler yatmıyordur.Bir sürü alışveriş merkezi var Allah korusun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ya evet çok fenaydı yazık oldu ya sabır mal sahiplerine Reyhoş yorum forumunu eski hale getir bak yazılmıo kuzum bilesin

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)