9 Ocak 2012 Pazartesi

Trendyol talihlisi


Sevgili Trendyol ile buradaki  yazımda düzenlemiş olduğumuz hediye etkinliğimiz sonucu kazanan şanslı=

2. yorum sahibi=


Adsız dedi ki...
merhaba
en son yaptigim alisveristen aldigim kol dugmelerinin kutusunun resmini facebook profilimde paylastim (herkese acik olarak).
http://www.facebook.com/profile.php?id=539066491
murat avcı

Katılmayıp yorum sadece yorum bırakanları eleyince 20 katılım oldu..

Tebrikler, bilgilerinizi bekliyorum..

Bu güzel çalışma için de Trendyol' a..teşekkürlerimi gönderiyorum..

2 yorum:

  1. Merhaba reyhan hanım. Sizinle tanıştığıma memnun oldum. Benimkisi yarım elma gönül alma da olsa, Hediye çekilişimde şansınız bol olsun. Güzel paylaşımlarda görüşmek üzere sevgiler.

    YanıtlaSil

  2. Nuran,Mrb, ben de mennun oldum tanıştığımıza hoşgeldiniz bloguma.Tşk.Sevgiler..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)