6 Şubat 2010 Cumartesi

Altı kestane kavurursa üstü harman savurur

Mutasyon (Deniz Berdan)

“Altı kestane kavurursa üstü harman savurur” lafını alın, sekizle çarpın.
Belki bu görüntüyü elde edersiniz, belki bu görüntünün yanına bile yaklaşamazsınız.
Bir deneyin, tavsiye ederim.
Önce iç çamaşır çekmecenizi açın, oradan ilgili ilgisiz birkaç parça çekin.
Sonra tişörtleri tarayın, en fazla bağıranlarını alıp üst üste giyin.
En son çorap, eldiven, poşu... Ne olursa, yeter ki hepsini giyin.
Ve giyinme işi bitince gidip bir galeride kendinizi enstalasyon olarak sergileyin.
insanlar mutasyona uğradığınızı düşünecek. Önemsemeyin.(Melis ALPHAN 6 Şubat 2010 )

Bugünkü Hürriyetin Kelebek ekindeki bu yazı çok hoşuma gitti,sizinle de paylaşmak istedim..

Hamiş:Deniz Berdan' a benim de içimden "anam karanlıkta mı giyindin ki bu kombin çıktı meydana" demek geliyor..Ahh senin imkanlar bizde olacak sen o zaman kombini gör!...Ayrıcana bu hamiş de ne ola nirden gele diyenler olursa ben Ayşe Arman yazılarına hamiş ekleyince çat diye çatlardım, gün oldu devran döndü,aha da ben de hamiş diye yazabiliyorum,kıskançlığın gözü çıkmaya...

"Altı kestane kavurursa üstü harman savurur" bu lafı nerden hatırlıyom nerden hatırlıyom derken buldum, ben bu lafı ilk önce Vatan Gazetesi yazarı Selahattin Duman' dan duydumdu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)