27 Mayıs 2010 Perşembe

Migrenden faranjite uzun ince bir yoldayım

Bloğumu takip edenler bir süre önce migrenin şefkatsiz kollarında olduğumu bilir.Bu defa manevrayı farenjite çevirdim..

Gerçi şimdi daha iyiyim..Esas anlatmak istediğim şuu..

Geçen pazar  ACİL SERVİSe gittim, farenjitten mütevellit öksürük canıma okumuştu zira..Çeken bilir ne menem bir şey olduğunu..Acildeki doktorları bilirsiniz, suratsızdır çoğu, belki de haklıdırlar kendilerince..İnsanla uğraşmak zordur, hele hastasıyla..Bunun  çocuğu var, yaşlısı var, lafın neresinden anlayanı var, var da var..

Ama benim şansıma ki tarihimde ilktir, şeker ötesi bir doktor çıktı..Ayol neredeyse "ay sağol farenjitim, iyi ki ocağına düşmüşüm" diyesim geldi..Doktor yaptığı esprilerle eşimle beni gülmekten kırdı geçirdi..

Farenjitten dolayı sesim gitmişti tabii..Doktor eşime dedi ki "eşiniz farenjit omuş, boğazındaki sorun kolay hallederiz de, siz asıl sesinden haber verin..Ne diyorsunuz sesini açalım mı böyle mi kalsın? Hani çok konuşuyor Dr. sesi böyle iyi dersen sese dokunmayacağım..Eşim nasıl gülüyor, ben de gülüyorum ama, bir yandan da eşime bakıyorum, ne deycek deyuuu..Dedi ki yok "çok konuşmuyor, açın sesini" Yalancı eşim arada bir amma da konuşuyorsun derdi..Ama rahatladım tabiii ben yine de cevabına..Dr. son kararın mı, etki altında değilsin dimi gibisinden baktı...O arada gülmeye devam hep birlikte..

O sırada bir yaşlı amca doktora "sen beni çıkarıyon ama ben evde bu ağrıyla nasıl dururum? Seruma devam etseydin " dedi..Doktor amcaya tamam sen şurada bir otuır dedi..Bize de bu serumu bir şey sanıyorlar anlatamıyosun da en nihayeti tuzlu su, pek de bir esprisi yok dedi.

Konu yaşlılardan açıldı ya..Dr. bu defa şunu anlattı:Yaşlı bir teyzeyle eşi gelmiş..Teyze romatizmaydı carttı curttu derken epey muzdaripmiş..Amcaya demiş ki teyze kaç yaşında 50 demiş o da..Doktor amca bunu verip yerine 2 25 lik niye almıyorsun? Ay biz eşimle nerdeyse yerlerdeyiz gülmekten..Bu gıcık farenjitle de şöyle kanaraktan gülünmüyor, hemen öksürük dineliyor başına..Teyze doktora bozulmuş, ama amcanın hoşuna gitmiş..

İşte böyle acil servis maceramız..


3 yorum:

  1. sen şekersin işin rast gitmiş bebek şeker doktorlara denk gelmişsin hacı, bu arada amcada deli ya, eşi varsa allah sabır versin :)

    YanıtlaSil
  2. :))) hahay esprili dr ilk defa sende duydum ve gördüm:))
    buarada faranjit için boğazın kaşınmaya başladığında (bunu ben geceleri sık yaşarım) toz şekeri ağzında emerek uyursan rahatlatıyor:)

    YanıtlaSil
  3. Stilcik,yok be 40 yılın başına bir şeker dr. düşüyürrr..

    Yetenek-sizin, hoşgeldin, ne güzel seni burada görmek..Tamam o zaman şeker olayını deneyelim..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)