13 Aralık 2010 Pazartesi

DenedimBiliyorum' dan gelen Pantene' lerim



Sevgili DenedimBiliyorum sitesinden resimde görmüş olduğunuz Pantene' nin yeni serisi DOĞAL SENTEZ ÜRÜNLERİ geldi perşembe günü. Teşekkürler efendim..

Benim için kullanacağım ürünlerin içeriği kadar, ambalajı, kullanım kolaylığı ve kokusu da önemlidir.Koku konusunda 11 yaşındaki oğluşum da bana çekmiş.Örneğin kokusundan hoşlanmadığı bir şampuan ve parfümü asla kullandıramazsınız ona.

Sizce ben bu Yeni Pantene serisini kullanır mıyım? Bence kullanırım zira koku ve ambalaj olarak benden tam not aldı.Ürün olarak da Pantene kullanımına karşı bir aşinalığım var zaten eskiden beri..

Kullanım sonucu Tuba BÜYÜKÜSTÜN gibi etkilendim mi etkilenmedim mi onu da  derim size..


Eğer sizler de DenedimBiliyorum' un jestlerine muhatap olmak isterseniz buradan üye olabilirsiniz..



10 yorum:

  1. canım ,bana da gelmişti:))
    güle güle kullanalım:))

    YanıtlaSil
  2. kaç kere heveslenip gaza gelip pantene geçmişsem gerisin geriye dönmek zorunda kaldım bazı ürünler iyi gelmiyebiliyor yani kişiye göre değişiyor..

    tubaya geldiği gibi sana da ii gelsin inşallahh :))

    YanıtlaSil
  3. Hım geçen haftalarda bende üye olmuştum bu siteye..Hiç kullanmadım pantene denemek lazım tabi:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Koca patim hediyeler yarasın ama senin matrak yazılarını çok özledim bilesin :/

    YanıtlaSil
  5. merhaba ;
    bende üyeyim 2 yıldır denedim biliyorum sitesine ve birçok ürün deneme amaçlı evime ulaştı bu ürünleri de deneme imkanım oldu ,çok memnun kaldım..
    dilerim 2011 de hayırlı ve bol hediyeli olur :)

    YanıtlaSil

  6. tile,evet güle güle kullanalım

    Syhn,hımm, peki,inşallah..

    zeynep, evet denemekte fayda var

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ, yazıyorum senin için matrakları arada bir bebekim..

    ece_berk,2011 dileğin çok hoş, umarım..

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullanın.bende bu siteyi çok beğeniyorum.pek çok ürünü geldi ama pantene gelmedi.çok güzellermiş..

    YanıtlaSil
  8. kızlar benim saçlarım kıvırcık. elidor run yeşil rengini kıvırcık saçlar için olan serisini kullanıyordum ama bitti daha da bulamadım . Pantene doğal sentezi kullandım acayip döktü öyle böyle değil elimi her attığımda saçlarım geliyordu ve küfür ediyordum kendime neden aldım diye ama siz ne öneriyorsunuz kıvırcık saçlarınıza kullandığınız hangi şampuan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarım kıvırcık değil o nedenle yardımcı olamadım

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)