11 Şubat 2013 Pazartesi

Çiçek Sepeti'nden Kanvas Tablom

Ben hediye almayı ve vermeyi hayli seven bir bünyeye sahip olduğum için özel günleri çok severim, yok canımmm sadece hediye için değil.O günlerin janjanı hep çekmiştir beni,mutlu olmak, mutlu edilmek,hatırlanmak,hatırlamak ne güzeldir..

Ama her zaman istediği hediyeyi de bulamayabiliyor insan, ben mağaza mağaza dolaşıp da ellerim boş olduğu günleri bilirim.

Geçen gün ciceksepeti.com 'dan vermiş olduğum sipariş sorunsuz ve çarçabuk elime ulaşınca işte hediye alternatifi için gözardı edilemeyecek bir site bu dedim.Sipariş sırasında sorun yaşarsanız canlı destek ekibinin sorununuzu çözmekte üzerine yok, siteyi kullanan bilir zaten.

14 Şubat'a ramak kalmışken eşinize,sevgilinize,arkadaşınıza ciceksepeti.com 'daki envay çeşit sevgililer günü çiçeklerinden çiçek gönderebilirsiniz. Ya da hediye sepeti olabilir tercihiniz.

ciceksepeti.com 'un ismine yanılıp sadece hediye alternatifi olarak çiçek olduğunu düşünüyorsanız yanılırsınız.Sevgililer günü hediyelerine göz atarsanız bana hak vereceksiniz.

İşte benim ciceksepeti.com 'dan gelen Venedik Gondol Kanvas tablom..Tabloyu çok beğendim..Salonuma ayrı bir renk kattı..Siz de beğendiniz mi?



Sevgili ciceksepeti.com tekrar çok teşekkür ederim..




4 yorum:

  1. Evet katılıyorum özel günlerin janjanlı havası bizi kendisine çeken :)
    Hediyeniz çok güzel baktıkça dalıp gidiyor insan hayallere..

    YanıtlaSil
  2. bir adımda içinde olabilirsin:))

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)