15 Nisan 2013 Pazartesi

Hastane dönüşü "Yaşasın Hayat" modu

Gerek twitter gerekse blogumda sık sık bel ağrılarımdan söz ediyordum geçenlerde hatırlarsınız belki..İşte o ağrılar ve halsizlik had safhaya erince soluğu hastanede aldım..Bel ağrım için ilaç verdi dr., geçmezse görüşelim dedi.Halsizlik için de B12, şeker,kolestorol vs. için kan tahlili istedi..Eeee tabii o gün öğle vakti olduğu için kan ertesi güne kaldı, zaten randevuya 5 dk. geç gelince doktor ameliyathane turuna gitmişti,ben de öğleden sonraya kalmak istemeyip yan odadaki doktora rica ettim,sağolsun beni kırmadı muayene etti..Ertesi gün kan verdim..Hemşire kanıma bir asıldı, tüp tüp alıyor, "biz bu kanı yolda bulmadık" dememek için kendimi zor tuttum..Kanımdan ayrılmanın hüznüyle kendimi dışarı attım.Eminim kanım da şaşırmıştır benim bu sevgim karşısında:)

Yürürken yolda işte bu hayata tad katan hoşluklarla karşılaştım=

                            

                                  Ben bir lale tutkunuyum, bu çiçeğin asaletine belki de tutkunluğum..


Lale deyince hep şair Nedim gelir aklıma..Hani şu meşhur Lale Devri'nin şairi ve şu dizesi=

Çıkalım servirevanım sadabada
  Nam alalım dünyada


                                                                  Pembe gönlüm sende olayı


Menekşelerin zarifliğini de severim.


Bu sarı çiçekler çok güzel kokuyordu.


Bu ibrik mi? Acep manası nedir?



Gel de sevme şunu..




Bu köpeklerden tırstım, amcanın biri kızım sen insandan kork dedi:)

İşte hastane dönüşü havayı içime sindire sindire çekme nedenlerim bunlar benim..




15 yorum:

  1. İnşAllah canım eski sağlığına kavuşursun,çiçekler çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Allah şifa versin.kötü günde bırakmasın.laleler ve diger çiçekler çok güzel.mis gibi kokar şimdi onlar.

    YanıtlaSil
  3. Geeçmiş olsun Reyhan hanım bel ağrısı çok zordur ben de bu dertten muzdaribim... Allah şifalar versin!

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun, herşeye rağmen mutlu olma sebeplerimiz var maşallah, rengarenk laleler gibi :)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun abla, dilerim ilaçlar iyileştirir seni..
    Amcada çok haklı insanlar köpeklerden daha fazla ısırıyor artık :)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun.. Çiçekler çok güzel ne iyi etmişsiniz eklemekle

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun,

    lalelere bende bayılıyorum, o yüzden emirgan korusuna gitmek istiyorum ama bir türlü kısmet olmadı

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun öncelikle..bahar mevsimlerin en güzeli galiba, çiçekler bizi bizden alıyor.Köpeklerle ilgili o lafı bana da bir bey söylemişti, köpeği görüpte yolumu şaşırınca,ama ne fayda ben yinede çete gibi havlaya havlaya dolaşan köpeklerden korkuyorum:(

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun olumsuzlukların içinde olumlu şeyleri bulabilmek güzeldir. Paylaşımınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)