20 Mart 2014 Perşembe

Firmoo Gözlükden hediye Çekiliş Sonuçları


Buradaki yazı ile duyurusunu yapmış olduğum Firmoo Gözlükden hediyelerimizin talihlileri aşağıdadır.Mail adreslerinizi firmaya gönderiyorum, eğer çekilişe katılırken yazmış olduğunuz yorumda mail adresiniz yok ise 3 gün içerisinde lütfen reyhanlahersey@gmail.com'a mail adresinizi mail atınız.Tebrikler..


Asıl Talihliler: Hatice Tokmak, suna yükler, mehpare01, Berna Ecer, Mürüvvet Tuncal

Yedek Talihliler: durubaby, Tuğçe Özkan, umut sukran, Tuba Önde, gönül tekin

10 yorum:

  1. merhaba
    kazanmışım çok mutlu oldum teşekkürler
    hemen bilgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  2. yedekmişim sıramı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. kazananları tebrik ediyorummm.

    YanıtlaSil
  4. gönderdim bilgilerimi...
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba kazanmışım çok teşekkür ederim şimdi gördüm

    YanıtlaSil
  6. kazananları ben de tebrik ediyorum :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. mail geldi çok tşk ederim

    YanıtlaSil
  8. tebrikler, ben yedekteymişim bilgilerini göndermeyen oldu mu acaba?

    YanıtlaSil
  9. tebrikler =) Keske daha önce görseydim =D

    www.missysworld.com
    facebook.com/Missysworld.blogspot

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)