25 Aralık 2014 Perşembe

Bu yaşıma kadar Noel Baba'nın kırık iğnesini görmedim



Noel Baba konseptini hep sevdim, sırtında hediye bohçası ile o sevimli ihtiyarı hangimiz sevmedik ki?

Ama kardeşim 44 yaşıma girmeye aylar kala bu yaşıma kadar Noel Baba'nın bir kırık iğnesini görmedim.(Bir kırık iğnesini görmedim deyimi bizim oralarda arkadaş olur komşu olur eş dost olur bugüne kadar bana kırık bir iğne dahi getirmedi manasında kullanılır.)

İnsan ister istemez gönül koyuyor tabii bu duruma..Haksız mıyım sayın okur?

Not=Görsel alıntıdır..Noel Baba hediye falan getirmeyecek çünkü bu bir şehir efsanesidir.Ama bu yılbaşı ben Noel anne olup çocuklarıma kendim hediye vereceğim:)

6 yorum:

  1. Ne şekersin Noel Anne:)) Dediğin gibi bekleye bekleye yaşlandık. Ama belki bu yıl bir kırık iğne gelebilir. Evden birileri....hani ....okumuşsa falan....diyorum:))) Mutlu yılllarrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Nerdeeee:) Mutlu yıllar..

      Sil
  2. Günaydınn :)) Bazı insanların misyonu hep verici olmak,başkalarını mutlu etmek,çocuklarını,eşini ,dostunu...Onlar mutlu oldukça mutluluğu daha da artar bu özverili insanların..Sanırım siz de öylesiniz,ben de öyleyimdir çünkü..Biz hep hediye veren bir de o hediyeyi elleriyle yapan,illaki hediyeyi daha da özelleştiren kişiler olduğumuz için çok bizim de buna ihtiyaç duyabileceğimiz pek de akla gelmez...Neyse biz böyle de mutluyuz...Size kocaman sevgi gönderiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınnn..Öyle diyelim öyle olsun:) Sevgiler..

      Sil
  3. Canım benim boşverrrr.... bana da kimse hediye almıyor. bazen imreniyorum arkadaşlarıma. Sürpriz yapıp dostları arkadaşları hediye gönderiyor. Diyeceksin ki sen de hediye al... Vallahi alıyorum, billahi alıyorum. Yine alan yok. Artık almıyorum. :))

    En güzel hediye hayatımız, yaşantımız. boşverelim. Öpüyorum canım, sevgiler. bu arada bana özelden yazarsan sana küçük bir hediye göndermek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, hediye aldıklarının da hediye almaması fena..Çok teşekkür ederim.Ben de öptüm, sevgiler..Ayyy çok şaşırttın beni, berhüdar ol...

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)