Bir süredir, netteki bir çok sütlaç tarifini denedim, ocakta yapılanından, anne sütlacı olanından..
İşte budur diyemedim denediklerime maalesef...
Belki ben hatalı uyguluyorumdur tarifi..Misal 1 ölçü pirince katılacak suyu, ben 2 ölçü için 2 katına çıkarıyosam, ya katı ya da sıvı oluyodur...
Ama sonuç olarak olmuyor işte, var mı sizin bana, bak şunu dene, bana dua et diyeceğiniz birebir ölçüsü ile tutan sütlaç tarifiniz, tutsun, aha buradan teşekkür yazacam tutturana..Haydi, bekliyorum..