18 Mayıs 2010 Salı

Hayat Üniversitesi Annelik Fakültesinden diplomamı takdimimdir


Sınırsız bir sevgi, büyük bir şefkat ile annelik görevimi karşılık beklemeden en içten duygularla yerine getirerek "ANNELİK FAKÜLTESİ"' ni başarı ile tamamlamış ve bu diplomayı fakültenin bizzat DEKANI olan 5 yaşındaki minik oğlumun her bir parmakceğizi dünyaya bedel ellerinden anneler gününde almış bulunmaktayım.Bu post niye gecikti? Mel' un migrenden bir süredir muzdaribim de ondannn..Tam otomatik sefile bağladı beni kendisi...




Sevgili yavrumu iyi ki doğurmuş olaraktan (zira az kaldı doğurmayacaktım,zira tek çocuğa endekslenmiştim) nasıl bir gurur,nasıl bir mutluluk yaşadım o an bilemezsiniz...Öyle de bir tatlı uslupla takdim etti yavrukuşum,zaten ben böyle tatlı çocuk doğurabiliyorum:)

Bebekim daha imza neyin atamıyor o nedenle parmak imzalı bir Dekan olmuş bulunmakta kendileri...Ben o diplomaya parmak basan eli hammmmm yaparım,yaptım da..Eeeee bebek benim , el benim demiiii...


2 yorum:

  1. He ya sonu süper bağlamışsın hocam :) Geçende okudum bunu alem ya dedim yine :)

    YanıtlaSil
  2. Stil insanı, eneeeee bana hocam demiş hocammm, ehühehh..Zati baki kalan hayatta alam olmakmış..:)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)