24 Eylül 2010 Cuma

Hakkaten de Dünyada ölümden başkası yalannnn


Pazartesi günü haber izlediyseniz belki görmüşsünüzdür..Urfa' dan gelin alıp Samsun' a dönen aynı aileden 6   kişi yeni gelinle 7 kişi minübüslerinin elektrik direğine çarpması sonucu yanarak can verdi..5 de yaralı..

Köyden komşularımızdı onlar bizim..Çocuklar da var ölenler arasında..

Bir evden 5 cenaze kalktı..Gelinin cenazesi ise Urfa' dan..Ne acı bir ölüm..Kimbilir dönüşte düğünü yapmanın neşesiyle güle oynaya geliyorlardı belki de..

Gelinin çeyizleri savrulmuş etrafa, kimisi yanmış..

Benim çeyizlerin ise halen sandıkta çoğu..anasını satayım çıkarıyorum bugün hepsini, kime hazır ediyorum ben yaaa..Çeşit çeşit havlular, danteller öylece duruyor..Kullanmak için benden alası mı var..Ne malum yarına çıkacağım..Şaşıyorum kendime..

Onlar aklıma gelince tadım tuzum kaçıyor, geride kalanlar nasıl dayanır? 

Kırgınlıklar, dargınlıklar hepsi boşş..Gitti mi gidiyor insan..Nefis bırakmıyor insanın peşini, daha fazlasını istiyor hep..

Off bırakalım bunları, ölüm bıraktıyor zaten..İyi insan olmak için belki de 1 saniyemiz var,1 saniye sonra belki de ölünecek..

Haydi var mısınız iyi insan olmaya?

6 yorum:

  1. olüm acısı en büyük acıymış canım.hele aileden birini kaybedince bunun 10 katı acı,üzüntü kalıyor.sevgiyle mutlu kal.

    YanıtlaSil
  2. işte hepimiz bu tip büyük vurgunlarla anlıyoruz ellerimizdekilerin,vaktimizin,anımızın kıymetini...çıkarın sandıktakileri,herşey bizim için...

    YanıtlaSil
  3. Canım ne güzel yazmışsın, aynen katılıyorum sana. Allah geride kalanlara sabır versin. Ölümü düşünebilse insanoğlu dünya daha güzel olurdu. Ama hiç ölmeyecekmiş gibi yaşaıyoruz artık ne yazıkki.

    YanıtlaSil
  4. Of okumasaydım keşke diyorum ya Allah can acısı vermesin kimselere cano :(

    YanıtlaSil
  5. *selinka**,çok haklısın, bilmukabele..

    sine'mden,ne güzel yazmışsın, haydi millet sandık başına..

    Yeşim, sağolasın yavrum.Aynen öyle nedense hiç ölmeyecekmiş gibi, kazık çakan örnek de yok oysa etrafta..

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,
    amin canım amin..

    YanıtlaSil
  6. Hayatın insana verilen bir armağan olduğu düşünülürse yaşanılan her an'ın değeri daha fazla önem kazanıyor.Sende bunu gayet iyi anlatmışsın...

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)