7 Ekim 2010 Perşembe

Ayol millet düşmüş koca peşinee..



Evdeyim ya bu aralar TV programlarına göz gezdiriyorum da..Ortalık evlilik programlarından geçilmiyor..70 yaşındaki de koca arıyor, 20 yaşındaki de.Hadi 70 i anladık da gencecik kızlar niye ekranda koca arar ki..Ayol az bekleyin bulursunuz elbet birini..

Eeee memlekette kişi başına düşen koca sayısı az..Neredeyse 4 kadına bir koca düşüyor..Memleket kadınları pasa kız doğuruyor belli ki..Yok kız çocuklarını çok severim de, yazık kocasız kalıyorlar büyüyünce..

Zuhal TOPAL ' da epey ısınmış ekrana, tevekkeli değil Geniş Aile' yi bıraktı, zira bu koca arama işinde çok iş var, başvuran başvurana..Eee kadın arayan da çok tabii..Misal bugün adam daha 1. karıyı boşamaya fırsat bulamadan 2. nin peşine düşmüş..Aşık oldum, kaçırmayım dedim diyor:)

Biz de evdeki hazır kocanın kıymetini bilmiyoz..Kalk kızım Reyhane aklını başına al..Ok kalkıyom Reyhane ,kocama fırında çeşnili tavuk yapmaya hemi de..

8 yorum:

  1. Amman bacım kocanı hoş tut :) Avcı olmuş herkes.

    YanıtlaSil
  2. Muhaha annem canım sıkkındı iyi gitti yalnız çok insan izliyor ben şaşıyorum valla

    YanıtlaSil
  3. yORUMSUZ :))))))
    Tv den fırsat bulabilirseniz MİNYATÜR bloguma beklerim..

    www.ozdenceyhan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Yeşim,dimi yani..

    ŞANSLI, :)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,noldu yavru..Kız zevkli aslında be izlemesi, ne tipler geliyor:)

    Özden CEYHAN,sürekli TV izlemem zaten, göz gezdiriyorum sadece, bakalım tabii bloğunuza..

    YanıtlaSil
  5. sinek kadar kocam olsun başımda dursun :)))
    bugün öğrendiğim bi laf cık oldu sanki yazına:)))

    YanıtlaSil
  6. Bizim ülkemize daha yararlı tv programları lazım.Bunları izledikçe herkes olan aklınıda kaybeder.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)