29 Kasım 2010 Pazartesi

Benden geçti bari siz günlük tutun!

Amma da güvenmişim kendime..Hafızam kuvvetli derdim hep..

Ama daim olmuyormuş 40' a ramak kala anladım..

Sevgili Ojeliparmaklar Yeşom' dan bir paket geldi bayram öncesi..Oldukça şık paketi açtım heyecanla..Yavrum Ferhan ŞENSOY'un Kalemimin Sapını Gülle Donattım kitabını yollamış bana, çok zarif bir not ilavesiyle..Yeşimim buradaki yazıma yazdığı yorumda da şiddetle tavsiye etmişti Ferhan Şensoy' u..Teşekkür postumu ve kitap bitince kitap hk. daki düşüncelerimi ayrıyeten yazacağım...

Ben Üniden sonra kitap okuyamaz olduydum..Yeşom tekrar kitapokur yaptı beni sağolsun..

Çarşambalı hemşerim diye demiyorum Ferhan döktürmüş..Çok sevdim çokkkk..

Sadede geleceksek Ferhanların hocası bir gün sınıfta yazma kabiliyeti olan Ferhan dahil bir gruba çok okuyun, GÜNLÜK tutun sizler yazar olacaksınız demiş..

Ve yazar olmuş Ferhan kitapta okul anılarını ne güzel yazmış ..

Ben yazabilir miyim? Heyhat çoğu uçmuş gitmiş..

Yazmayı seviyorsanız siz bari günlük tutun..

Ben ise çok okuma kısmını gerçekleştirdiğimle teselli bulayım...


3 yorum:

  1. ama ben ferhan şensoy hiç ama hiç sevmiyorum :)
    hiç yani:D
    okumayım ben olmaz mı:)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim beğendiğine çok sevindim :) Ferhan Şensoy'un okuduğum ilk kitabıydı ve çok sevmiştim. Keyifli ve farklı bir tarzı var. Bir de filmi var seyretmediysen tavsiye ederim. Şans Kapıyı Kırınca çok keyifli bir filmdir :) İyi eğlenceler.
    Syhn'ım hayret ilk defa seninle ters düştük şaşırdım O.o

    YanıtlaSil

  3. Syhn,hiç okudun mu pekii?

    Yeşim,aynen keyifli ve farklı,filmi de izlemiştim canım,güzeldi,kitap bitti,henüz vaktim olmadı en kısa sürede düşüncelerimi yazacağım.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)