13 Mart 2011 Pazar

Biz buna bir dizinin etinden,sütünden sonuna kadar yararlanma diyoruz

Dün akşam TV' de aşağıdaki alt yazı geçiyordu Yahşi Cazibe'yi izlerkeneydi sanırsam..

Magdur yaz bilmem kaça gönder, Simge' nin gerçek sesinden Mağdurum da mağdurum cebine gelsin yazıyordu.

Vallahi meraktayım, kaç kişi bunun için sms attı acaba..

Ben hayatta üç şeyden hoşlanmam replikleri varsa bak ben onçün sms atabilirim..

Acaba Simge bacı yengeç çorbasını da yapar mı ki gerçek elinden, sms' ine...(Öyğkkkk)

Bu arada Peyker efendi de sanırım diziden ayrıldı, kaldı ki ben onun bir diziyi ebediyete intikal ettirene kadar sürdürdüğünü de görmedim.Haaa o ayrıldı diye dünyanın sonu da gelecek değil elbette..Sanat camiasında diziden ayrılanın muadili çabuk bulunur.Netekim bulunmuş da..Eee kimse bulunmaz hint kumaşı değil..Zaten rolü de hayli cıvıktı,ondan ziyade eşi ve kızının rollerini sevdimdi ben dizide,onlara üzüldüm..

3 yorum:

  1. evet evet peker açıkalın daha öncede kendi demişti.sonuna kadar projelerde olmayı sevmiyormuş.
    yani bir de rol çok cıvıklaşmıştı.

    YanıtlaSil
  2. Severek izlesemde peykirik yuzunden digerlerinin de diziden ayrilmasina bende uzuldum. Ama eminim gani mujde super bi fikirle boslugu doldurur :)

    YanıtlaSil

  3. pembe fiyonk,iyi ki sevmiyor,cıvık cıvık nereye kadar dimi?

    Peri Tozu Fotograf,diğerleri konusunda katılıyorum,doldurmuş gibi görünüyor bu arada..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)