17 Haziran 2011 Cuma

Wenice alışverişimiz



Wenice' de 31 Mayıs günü tüm ürünlerde % 50 indirim vardı..

Ben o akşam iş çıkışı gideriz diye düşünmüştüm, ama bir alışveriş insanı olan sevgili eşim, o gün sabah çoktan Wenice alışverişini yapmış bile..

İki oğlumuza fotodakileri almış..Hepsi çok kaliteli.Eşim bir çok kişi benim aldıklarımı çok beğendi,aynılarından aldı dedi:) (Kıyafetler poşette kırışmış,ben de acele foto çektim sorry)

İşte şimdi de Wenice' den tüm çocuklara karne hediyesi! 75 TL lik alışverişlerde 75 TL Wenice'den hediye! 


Kampanya stoklarla sınırlıymış, demedi demeyin sonra!


Tutmayın bizi:)



10 yorum:

  1. küçük delikanlılar ne şık olur bunlarla :) güle güle giysinler :)

    YanıtlaSil
  2. o günü hiç unutmayacam. önce netten sipariş ettim. sonra mağazalarda da indirim geçerli olunca neti iptal ettim görerek alırım dedim. demez olaydım. mağazaya girip çıkabilene helal olsun. talan edildi resmen. alan onlarca alıyordu. sıra ilerlemek bilmiyordu. pes ettim

    sizinkiler hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  3. ooohooo siz bize bırakmamışsınız bitirmişsiniz :P hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Alisveris duygularimi kabarttin Reyhan :)

    YanıtlaSil
  5. wenice çok kaliteli ve güzel ürünler satıyor hem de diğer çocuk ve bebek mağazalarına göre fiyatları da ucuz. bende kızım için çoğu zaman oradan alışveriş yapıyorum. kesinlikle tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  6. sevgili reyhane, suluboya sana cıktı. adres beklıyorum gondermek ıcın.maıl atmıstım, ama cevap gelmedı.
    sevgıler

    YanıtlaSil
  7. ooo yazlıklar çıkmış bile bir sürü şey alınmış : )

    YanıtlaSil
  8. güle güle ıyı günlerde giyinin,valla alışveriş çılgınlıgı kadın erkek demeden herkeste var magazalar dolup taşıyor bır de dedıgınız gıbı ındırım varsa...

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden güzeller.İyi günlerde giysin yakışıklılar.

    YanıtlaSil
  10. İyi günlerde kullanın...
    Bu sene dayanabilirsem alışveriş yapmak istemiyorum.Daha geçen seneden aldıklarımın hepsini giyemedim...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)