6 Nisan 2012 Cuma

Siz hiç bir kuşun yürek atışını duydunuz mu?


Bu yavru balabana 1 aydır iş icabı tüm Kocaeli'yi karış karış gezerken Hereke' de rastladım..Kuşları çok severim ben..Bir ara üniversitede çok kuş peşinde koşmuşumdur sırf yürek atışlarını hissedebileyim diye avcumun içinde..

Pıt pıt pıt kalbi atan minik bir canlı..Yaşamın içinde bir yeri olan..Yuva kuran, çiftleşen, yavrulayan..Ünide bu emelime ulaşamadım ama, Hereke ' de ulaştım işte, tam arabamızı par ettiğimiz yerdeydi.Minicik masumcuktu..Avcuma aldım, gözlerini daha yeni açmış bir tazeydi, öptüm, bir ağaç dalına bıraktım zarar gelmesin diye..

Siz de hissedin bunu..O yürek atışı düşüncelerinizi temizleyecek inanın..Yaşamanın güzelliğini bir kuşun yüreğinde hissedeceksiniz..

Boyun fıtığım için fizik tedavim ise devam ediyor, 20 günlük boyun tedavisi sonrası kolumun bir türlü geçmeyen ağrısı için 20 gün de omuzdan tedaviye başlandı.Ameliyat olmak istemiyorm, kolum biraz daha iyi.Bir de grip oldum ama sağlık olsun..Sizden ne haber?

Haftaya artık iş yoğunluğum hafifliyor, bloglarınızı çok özledim..Size Secret' a dair diyeceklerim de var, beni bekleyin anacım:)




12 yorum:

  1. çocukken bende bir kuş bulmuştum mahallede,dilsiz bir çocuk vardı,yavru serçeyi benden istedi bende vermedim,annem ver kızım diyor ben vermem,o sırada bahçede civcivlerimiz var,ben onlara çobanlık yapıyorum kedi kapmasın diye,o hengamede civcivin birini kedi kaptı,annem sinirden deliye döndü hem kuştan oldum hem de paparayı yedim,dilsiz çocuğun arkasından bakakaldım,o kuşla mutlulukla uzaklaşırken,sizin balabanı görünce aklıma geldi bu anı:)

    YanıtlaSil
  2. hayvanları çok seviyorum nasıl da masumlar :) çok iyi yapmışsın onu korumakla canım çok mutlu oldum :)

    senin için de geçmiş olsun canım bir an öne fizik tedavin bitsin inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yazı olmuş bu. 2 sene önce Miya balkonda kuş yakalamıştı aklım gitti. Öyle küçüktü ve öyle korkmuştu ki :( Miya'nın ağzından almak zor olsa da o küçücük bedende atan kalp atışlarını hissedince içim tuhaf olmuştu, neyse ki kurtamıştık minik serçeyi bizim canavarın elinden :) Bu arada geçmiş olsun canom ben de 10 gündür iyileşemedim gitti. Secret'la ilgili yazını merakla bekliyorum öpenzi.

    YanıtlaSil
  4. Ay sende bendensiz reyhanım. Kuşalara ölüyorum. Her sabah parka gidip kuşlara ekmek bakliyat taşıyorum . Evde muhabbet kuşlarım var.
    BU arada çok geçmiş olsun canım. Bende aynı sıkıntıdan muzdaripim ama fizik tedavi bana yaramadı. boynumdan iğne oldum o fayda etmişti. İnşallah iyi olursun canım

    YanıtlaSil
  5. Bakmak bile insanın içini sevgiyle dolduruyor .

    Geçmiş olsun diliyorum , acil şifalar .

    YanıtlaSil
  6. Uyyyy oda canlı...Atmaz mı?yüreciği.Çok şeker.Bu arada geçmiş olsun.Acil şifalar diliyorum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel yazmıssın abla, ellerine, yüreğine sağlık..

    Rabbim tez zamanda sana şifa yollar inşAllah..

    YanıtlaSil
  8. yüreğinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. yaa benim cocuklugumda yavru bir sercem vardii sonra buyudu uctu gitti bu resmi bakarak onu hatirladim :( ismini boncuk koymustum


    http://ferhatbayram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir post hazırlamışsın bayıldım...

    Çekilişime beklerim canım :)
    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Çok gecmiş olsun... fizik tedavi ile birlikte hareketler yapılmadığı sürece gelecege dönuk hiç bir faydası olmuyor. o hareketlere ben de cok useniyorum :))

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)