15 Haziran 2013 Cumartesi

Ne çektik be saç boyası eldivenlerinden!

Efendim bu aralar derdim-zaten başka da derdim yok Allahdan:)- saç boyaları kutularından çıkan eldivenler..

Meramım şu ki bugün saçımı boyayayım dedim kutunun içinden minnak bir eldiven çıktı.Yok ellerim öyle büyük ve kalın da değil, eldiven kaldı mı parmaklarımın yarısında.Allahın cimrisi firma eldivenden kısmış.Belli ki ürün müdürü hiç saç boyamamış,yoksa az anlardı halden.Oldu olacak parmak eldiveni çıkarın.

Sonra başka bir saç boyası kutusundan da da afedersin eldiven irisi bir şey çıktı.

Şimdi bazılarımız kocalarına boyatıyor saçını, ancak bu işe pek de gönüllü olmayan koca eldiven elime olmuyor yoksa seve seve boyardım bilirsin diyebiliyor.Bu durumdaki kadınlara önerim baktın eldiven külli sorun, hemen naylon bir poşeti geçir kocanın eline iki ucundan bağla.Hadi bakalım şimdi seve seve boya de.

Biraz önce bahsettiğim eldiven irisi ise hem kadının hem de kocanın eline birden aynı anda girebiliyor, böyle de saç boyanmayacağına göre..

Rica ediyorum eldiven konusunda bikarar olun, eldivenden kâr sizi ihya etmez!

Hadi ama..

22 yorum:

  1. Köpük boya normal boyalar kadar iyi değil ama kullanımı eşi ikna etme konusunda çok rahat. Zira gerek duymuyorsunuz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eşler daha çok seviyor köpük boyayla saç boyamayı:)

      Sil
  2. Vaktiyle ben de rahmetli annemin saçlarını boyardım, uzun yıllar boyadım bayağı usta olmuştum annemin boyamakta:)kuaför kadar güzel boyardım, ama koleston'un eldivenleri iyiydi hatırlıyorum hala markasını:) kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,demek ki boyaya boyaya usta olunuyor

      Sil
  3. :))) çok şirin bir yazı olmuş elinize sağlık bahceperim den sevgilerle.bahceperim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ay gerçekten ya..hele bende beyaz çok ama çok..10 günde bir boyamak zorundayım sen düşün halimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek beyaz çok olunca boyama sıklaşıyor benimki de o tarafa doğru yaklaşıyor o zaman..

      Sil
  5. cok güzel yaziya deginmisin bende hayli güldüm aslinda almanyadada eldivenler böyle iri yari hangi marka olursa olsun bütün boya kutularindan böyle iri yari eldivenler var aslinda en kolayi ben günlük kullanan eldivenlerle yapiyorum hani ellere yapisan sarimsi renkleri var hem kolay hem pratik.
    sanada kolay gelsin sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, artık öyle yapacağız napalım paraya kıyıp biz alacağız eldivenleri

      Sil
  6. Çok güzel içten,şirin bir yazı olmuş hem bilsinler de cimrilik yapmasınlar ah şu eldiven konusunda değil mi ya:))

    YanıtlaSil
  7. Katiliyorum;) Cimri bunlar cimri milyonlar verip reklam yaparlar eldivenden kisarlar;))

    YanıtlaSil
  8. Süper bir blog olmuş bir saattir tek tek yazılarınızı okuyorum :) Benim bu konu ile ilgili çözümüm normal lateks eldivenlerden takmak :)
    "s" beden bile ellerime büyük geldiğinden bileklerimi paket lastiği ile bağlıyorum :)

    Duymazlar sesimizi, en kötü ihtimal poşet ile yola devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,mutlu ettiniz beni..Başka çare yoksa poşete devam:)

      Sil
  9. Bize hiç küçüğü denk gelmedi ki hep koca koca çıkıyor hatta bende her paketi açtığımda söyleniyorum kadınların eli bu kadar iri mi diye:) gerçi biz şu ameliyat eldivenleri var ya onu icad edenden Allah razı olsun her işe yetişiyor:)alıyorum S,XL yüzlük paketlerden beyim de bende kullanıyoruz.
    Bu arada güzel saç boyarız karı koca kuaförlere taş çıkartırız hatta:)Eşim benim saçımı ben kardeşlerin saçını 20 günde bir ve 20 yıldır boyadığımızı düşünürsek oldukca tecrübeliyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocam da almıştı bir ara 100'lük paket yine almalı.Madem o kadar tcerübelisin bak gelirim saçımı boyatmaya ona göre:)

      Sil
  10. Guldurdun:) buradaki boyalardan da koskocaman cikiyor..elimden cikip gidiyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana gülümsettiysem:)Orta yolunu bulamıyorlar ben diyorum işte eldivende orta yol istiyoruz:)

      Sil
  11. Aynı dertten muzdaribiz :) Bana da gene de büyük ve dayanıksızlar denk geliyor.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)