20 Kasım 2014 Perşembe

Okuyup Gördüklerimden (4)


Bir anne hapisteki oğluna özleminden ancak bu kadar güzel çizebilir onun portresini, aferin Celile Hanım'a:)


Doğada renkler çok net, çok canlı


Nereden aldım bu fotoyu bilemedim şimdi, ama ne güzel ifade etmiş birinin ki -muhtemelen sevgilidir o- gülüşünün nelere yol açtığını..Var mıdır sizde de bir gülüşünün cana değdiği kişiler?


 Birhan Keskin' in anlatımını bir daha sevdim şimdi..Sağ elinizle kalbinizi yoklatanlarınızdan ayırmasın Allah (ama iyi manada, sıkıntıdan yoklatanlardan uzak)


Saçlarım diken diken olunca ben, şaka bir yana güzel çizmiş çizeni.



Size daha önce bahsetmedim sanırım gazetelerin verdiği kitap eklerinin hastası olduğumu.Yukarıda işte onlardan biri Cumhuriyet kitap eki var.Fotoğrafladığım yazı ise Selçuk Altun'un Kitap İçin köşesinden.Selçuk Altun'u ben bu ek sayesinde okumaya başladım ve kesinlikle Kitap İçin' lerine bayıldım, Kitap İçin'lerin kitapları da var en kısa zamanda alacağım..Kendisi bir bibliyofildir.Öyle her kitabı okumaz, her kitabı önermez. Bizim Yitik Ülke Yayınları'nı biliyorsunuz değil mi? Selçuk Altun'un Yitik Ülke' den çıkan Kadir Aydemir'in  Soğuk Yazgı'sını önerdiğini görünce hemen fotoğrafladım.Bu arada Yitik Ülke kitaplarından Tuhaf Alışkanlıklar Kitabı'nda benim de bir tuhaf alışkanlığım ve Yitik Öykü kitabında da tweet öykülerim var..


Eleştirmenlere gelsin 


Yine Selçuk Altun'un köşesinden:)




Browni ve nescafe, gerisi boş:)


Kahveyle ya lokum ya da çikolata illaki




Viennetta'yı çok seviyorum, şahane bir dondurma-pasta.


Yeşilin yeri nasıl da ayrılıyor?


Bakmayın siz aşka, hemen geçiveriyor.


Ahahah ben de böyleyim işte..


Üç boyutlu film izlerken ben:)


En sevdiğim kahvaltı türü, gariban işi ama çok lezzetli


Ona göre haaaa:)


Tüm tembeller kendini bu tavuğa yakın hissetti değil mi?


 Başağrısına buz torbası


Başta sevdim damla sakızlı Türk kahvesini, sonradan sevmediğimi farkettim geç oldu ama:)


Güzel bir çiçek buketiyle noktalayalım yazıyı..

Daha önceki "Okuyup Gördüklerimden" 






14 yorum:

  1. Okuyup gördüklerimden serisini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. O kadar şey paylaştım, içinden bir buna mı odaklandın demezsen, ben de Türk kahvesinin katışıksız olanını seviyorum. Arkadaşlar pek bir anlatınca damla sakızlısını ve bir şeylisi daha vardı şimdi hatırlayamadım, ikisini alıp bir heves pişirdim. Daha ilk denemede damla sakızlıdan nefret ettim, diğerini de sevmedim ve attım, ziyanlık :) Bazı tadlar değişikliği kaldırmıyor diye düşünüyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğine odaklanabilirsin canım:) Bazı tadlar değişikliği kaldırmıyor haklısın.Sevgiler benden de..

      Sil
  3. Biz dondurmaya gelecek yaza kadar noktayı koyduk. Şimdi bu pembiş dondurmayi görünce biraz erken noktalamışız sanki:) tembellikte tavuğa yakın hissetmek ne demek biraz daha araştırsam akraba çıkarız:)) kahvaltı da benide o garibanlar kulübüne dahil edebilirsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu foto yazdan kalma, istemeyerek ben de noktaladımdı:) Henüz dondurmayı kışın da yiyen ecnebiler zümresine giremedik:) O tavuğa çok akraba çıkar:) Elbette yakın olsan keşke..

      Sil
  4. kar yağsa uzun uzun
    üşüsek
    havalar konyakla ısınsa
    donmasa hiç kalbimiz

    YanıtlaSil
  5. Bir sürü fotoğrafa baktım ama aklımda en çok tatlılar, poğaçalar kaldı :)

    YanıtlaSil
  6. Feliz fin de semana, cariños desde Costa Rica

    YanıtlaSil
  7. Hoşuma gitti paylaştıklarınız.. Ben en çok "Bir gülüşünün cana değdiği kişiler" kısmına takıldım..Çok güzel bir anlatım..Sağ elimle kalbimi yoklatan eşim..Allah herkese gönlüne göre bir eş nasip etsin (amin)

    Bloguma da beklerim takipteyim canım..

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Ne mutlu size.Amin.Gelirim tabii ki.

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)