24 Mart 2010 Çarşamba

10. Yaşın kutlu olsun OĞLUM!




10 yıl önce bugün iyi ki doğurmuşum seni bebeğim..



Şu resimlerine bakıyorum da daha dün benim minik bebeğimdin,nasıl da geçiyor yıllar..Gerçi halen bebeğimsin, biz annelerin gözünde büyümüyor yavruları heç..

Senin daha nice yaşlarını görmek nasip olsun bize..Ve her yaşın bir öncekinden güzel gelsin sana..Kötülükler yanına uğramasın..Yüzün hep gülsün..

Bana ilk anneliği sen tattırdın..Sende yaşadım ilk birinin başında sabahlamayı..İlk doğum sancısını sende yaşadım.Sen öğrettin bana annelik sabrını..Karşılıksız sevmesini..Her düşmende içimin cız etmesini..Sende öğrendim bir insanın nasıl korunabileceğini..İlk sütümü sana verdim..İlk bebe kokusunu sende aldım..Ben de seninle büyüdüm..

Bana yaşattığın tüm güzellikler ve ilkler için teşekkürler bebeğim..Seni daima şartsız şüphesiz sevecek olan ben annen..





12 yorum:

  1. sağlıklı mutlu nice yıllara inşallah ,öpüyorum prensimizi :))

    YanıtlaSil
  2. DAHA NİCE YAŞLARA ,YILLARA.İYİKİ DOGMUŞ OGLUN ŞEKERLİK

    YanıtlaSil
  3. Zeynep teşekkürler canım,prensimiz de seni öpüyor..

    Aysu,teşekkürler canım..İyi ki doğmuş evet..

    YanıtlaSil
  4. nice mutlu senelere ailece ins

    YanıtlaSil
  5. nice mutlu huzurlu sağlıklı yıllara inş.. doum gunusu kutlu olsuun:)) öpüorummm

    YanıtlaSil
  6. Kutsal Hatun,teşekkürler canım..

    Kbr-Bhdr,sağolasın,teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Sevgili reyhane, yorumun ve ziyaretin için teşekkürler canım. Oğluna da Allah uzun ve sağlkılı ömürler versin. Daha nice yaşlara inşallah, sevgiyle sağlıcakla kalınız.

    YanıtlaSil
  8. Canım ya mailini okudum mest olsum yesinler seni meleğine nice sağlık dolu yıllara öp benim yerime de

    YanıtlaSil
  9. Sağlıklı sıhhatli ve sizlerle nice nice uzun senelere inşallah iyi doğmuş meleğin:)

    YanıtlaSil
  10. Stilim,Beğenmene sevindim,seni mest etmek zevkti benim için heheh..Sana da acilinden bir melek dilerim bebek..Sağol canımmm..

    Cicikan, Amin canım..Sağolasın.

    YanıtlaSil
  11. ay kendimden utandım şimdi.... ben niye görmedim burayı...

    geç oldu ama kusura bakma nolur...

    Yazdıklarını okuyunca burnumun direği sızladı inan annelik kadar güzel ve zor şey yok sanırım.

    Allah oğluşuna ve sizlere çok güzel mutlu huzurlu herşeyden önce sağlıklı ömürler versin...

    İyiki doğdun BEDİRHAN...

    YanıtlaSil
  12. Berdilel canım,önemli değil,sonradan yazsan da yorumu benim için ilk yazanlar gibisin, teşekkürler.He ya canım annelik dünyanın en zor,bir o kadar da tadından yenilmez mesleği.Amin güzel dileklerin için..Muck..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)