10 Haziran 2010 Perşembe

Sevgülüm İstanbul, geçen cilvendeydim,pasımı aldın yaşayasın

İstanbul' um seminer vesilesiyle de olsa sana gelmek güzeldi, özlemişim be sapına kadar..Sana biraz cepheden, biraz tepeden baktım..Özünde hiç değişmemişsin looo..

Aynı cilveler, aynı Edalar, kim ne derse desin eline su dökemez hiç bir şehir..

Seni dinledim bütün gün gözlerim açık, kapalı demiş şair ama tınlamadım..

Sana bir de dar zaman şiiri yazdım, al..söz bir ara geniş zaman şiiri de yazacağım...

Estiriyorsun yine her türlü efil efil
İhtişamın muhteşem, istemez kefil
Sensiz dibe vurmuş olmuşum sefil,
Kıymetini bilmez nice gafil...

Sadece bir dörtlükle idare edecen artık..

Eneeee bak bir dörtlük daha geldi, bunu geniş zaman şiirinden düşerik hemiiii:).....

Şeytan diyor doğur bir kız koy adını İSTANBUL
Yitirdiğin benliğini ara İSTANBUL' da bul..

İpini koparan sende, bir ben mi kalmışım kusur..
Sensiz yaşıyorum işte ölmek dediğin bu mudur?

2 yorum:

  1. değişmedim loo :) Edalarım ve ben aynıyız hacı :)

    YanıtlaSil
  2. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ, hımmmmm, ok, İstanbulum benim..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)