18 Haziran 2010 Cuma

Suadiye pazarından 3 çift çorap aldım,1 çift söz kaptım




Bu işte..Büyük oğluma aldım, yaz için süper, dikişsiz, 1 TL..Evett kocca pazardan ala ala bunu aldım..Hey gidi gençlik, pazarı eve yığardım ben beeee..Şimdi de yığdıklarımı dağıt dağıt bitiremiyom...Ama azimliyim, bitecek..

İki abla peruk bakıyordu perukçuda..Biri sarı bir peruk taktı, diğerine nasıl oldu dedi..O da "MANYAK GÜZEL OLDU" dedi..Hımmmm direk bir kişiye MANYAK desek yüzü ekşir...Ama bu bambaşka bişi..Manyak güzel oldu..Ayyy çok merci dedi muhatabııı..

Demek ki ne bundan sonra ne diyoruz, nasıl oldu diyene= MANYAK GÜZEL OLDU..

Sonrama, bir kııyafet tezgahında bir bağyan satıcıya sordu:Orjinal mi bunlar? deyu..Satıcı yok abla olur mu orjinal, AŞIRI ORJİNAL bunlar..Ahahahahhh  hiç duymadımdı, ne güldüm...

Aşırı orjinal hoşgeldin, kelime arşivime, renk kattın, sevdim loo senii..








6 yorum:

  1. aynen bende koptum a$iri orjinal nieaha :))

    YanıtlaSil
  2. Jaensue, ben de halen kopuyorum, nihahaha

    YanıtlaSil
  3. O da benim gibi tnin içine edenlerden desene haha :)

    YanıtlaSil
  4. STİL DİREKTÖRÜ;sanma ki teksin, hep beraber ediyok looo.. Hatta ben bazen daha da ileri giderek Türkçeyi bindirip sala veriyom seleeeee..Amma biz düzgününü de bilirik demiii..

    YanıtlaSil
  5. aynen cano haha beğenmeyen okumasın yanii

    YanıtlaSil
  6. STİL DİREKTÖRÜ, yani dimi ama..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)