7 Eylül 2011 Çarşamba

İzmit Özdilek-Real YKM alışverişimiz



Alışverişi Ramazan ayı öncesi yaptık ama ben ancak fırsat buldum paylaşıma..

Özdilek' te Nike ve Adidaslarda güzel indirim vardı, yakaladık biz de..


Önde yavrular, fonda Özdilek AVM



Bu lacivert t-shirt de kuzumda çok hoş durdu..



Kıyafetlerin hepsi Özdilek' ten..Özellikle Adidas şort miniğime çok çok yakıştı..Büyüğe de hepsi..


Bu sandaletler Özdilek' ten..Ben kuzuma çok yakıştırdım..


Bunlar da Real' deki YKM' de indirime girmişti..Nike markası..Bunu da çok beğendim..Aldık tabii kii oğluma:)

6 yorum:

  1. Çok güzeller,güle güle kullanın inş.

    YanıtlaSil
  2. kaliteli malı ucuza bulman ne iyi olmuş, denk gelmiş, güle güle giysin kuzular:)))

    YanıtlaSil
  3. Abla tek ayaklarını göstermişsin bide yüüznü göreydik.. Hepsini güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullasın kuzucuklar.özdilekte indirim zamanları güzel parçalar oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Oohh cicler alınmış giyilmiş :) sağlıkla mutlu günlerde olsun hepsi kuzumm :)

    YanıtlaSil

  6. Güzel dileklerinize..çok teşekkürler arkadaşlar..

    YETENEK-SİZİN,o ayakların bana ait olduğunu düşünmüyorsun değil mi:)



    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)