23 Eylül 2011 Cuma

Pampişinizi korkutuyorsunuz Bülent abla hanımefendi kuzum



Dün pat diye bu fotoğrafınız karşıma çıkınca ödüm b.... karıştı..Heemen müstesna şahsınızın affına sığındım efendim..

Yeni albümünüz çıkmış, imaj yapmaya çalışmışsınız ama edepsizliğimi af görün yapamamışsınız..

Tek ben değil cümleten korkmuşuz...

İlla albüm çıkartırken patlatmak isterseniz, şöyle çakma bir "yatmadan önce pampişlerim..." diye bir tweet attırın, sonuna da ablanız kurbannnnn olsun size ekleyin bakın dikkate..

Sonra da sayarsınız sazanlarınızı..

Sazan1
Sazan2
.....
diye..

Bu arada bu oltaya takılan sazanları sayma işini patlatan bulundu mu bulunmadıysa ben talibim efendim..Hikayem de hazır..

Zira ben küçükken abimin oltasına takılan sazan balıklarını sayardım tek tek..

Sazan1
Sazan2
diye...Deyiş o deyiş patladı gitti..

Bu arada bu sanatçılardaki imaj kaygısını anlayamıyorum efendim, niye aslınıza sadık kalmıyorsunuz?

Gerçi muhterem evladım benim aslıma sadık kalacak neyim kalmış, kökten bozmuşuz sadakati diyeceksiniz ama:)

Yine de ben size diyeyim, siz böyle incecik değilsiniz, korkunç da değilsiniz..

En iyisi hep beraber söyleyelim çile bülbülüm çileee..






17 yorum:

  1. ıyyy.. allahtan imaj yapmaya çalışmış.. ya uykudan kalktığında ki halini resimletseydi.. düşünsene bir...

    YanıtlaSil
  2. ciddi anlamda korkuyorum hele diğerleri çok daha kötü

    YanıtlaSil
  3. allah şaşırtmasın diyorumda hala o yeşil uzunnnnn tırnakları unutamıyorum bağlantı çoktan kopmuş :)

    YanıtlaSil
  4. ben hamileyim ama yazık bana mide bulantım yeni geçmişti :)

    YanıtlaSil
  5. Onu bunu bilmem ben çok tırstım fotoğrafları ilk gördüğümde :))
    hiç bi dostuda yok sanırım zatın ki uyarmamışlar.

    YanıtlaSil
  6. bu imajla ancak bir korku filmine yakışır

    YanıtlaSil
  7. Oyy oyy gittikçe çirkinleşiyor..

    YanıtlaSil
  8. hahahahahaha koptum yaaaa süper oturmusss elelerine saglık :D:D

    YanıtlaSil
  9. Yazık çok yazık ne yapacağını şaşırdılar artık..

    YanıtlaSil
  10. Resmini görünce aynı bifadeyi benim bacı yaptı inanki?,gerçekten yaa,çok kötü bir çalışma ama...

    YanıtlaSil
  11. PEMBE PATİ'ye alsak:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. ya hakkaten ne olmuş öyle divanus bülentmus Bide son zamanlarda felaket bir şekilde makyaj yapıyor yeminle cahideki travestiler gibi.BUkadarda bağırttırma ya durumunu çoluk çocuk var cıbırların ödü kopar mazallah biizmki kptu zati :D

    YanıtlaSil
  13. Haahahah, bayıldım ve çok haklısın. Birisi bülent ersoya azıcık sadeleşmesini söylese iyi olacak :(

    YanıtlaSil
  14. mimlendim canım dedimmi unuttum tekrar yazmış olabilirim :))

    YanıtlaSil

  15. Güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar..

    Senem' cim ahahah divanus bülentmus sen de az değilsin ha..Mime bakıyorum canım hemen görmedimdi..

    YanıtlaSil
  16. ben ılk sebnem ferah zannettım gozlerımden dolayı yakınlastıkca acı gercekle karsılasıp agladım :)


    Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)


    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil
  17. kusicim annem ne desem bilemedim Allah islah etsin!

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)