8 Mayıs 2012 Salı

Fikri Mühim ile Tefal/Moova Çiftlik Gezimiz (2)

Buradaki yazımda bahsetmiş olduğum Fikri Mühim ile Tefal/Moova Çiftlik Gezimiz yazı dizime devam ediyorum..

Oğluşum bu atı çok sevdi..O kadar dolaştı ki atıyla..


Çocuklara süt nasıl sağılır canlı gösterim..Oğlum burada bana ben zaten babaanemde görmüştüm bunu dedi, zira bir kaç yazdır memlekete gidiyor babaannesine ve sık sık köyde kalıyorlar..


Çocuklara animasyon gösterisi, organizasyon bu yönüyle de benden tam puan aldı..Çocuklar sıkılıp anneleri rahatsız etmedi..


Burada bize anneler günü hediyesi hazırlıyorlar yavrucanlar..


Hamakta salıncak keyfim..Çantam Kipling marka, inanılmaz rahat ve kullanışlı bir çanta, o benim aşkım..Jean Mavi' nin eşimin zevki ve ben onu çok seviyorum..Eşim bana çok yakıştığını söylüyor:) 


Ta ta taaaaamm.Tefal ekibinin bizim için Tefal Yoğurtcum' la yapmış olduğu yoğurtlar..İnanılmaz güzel bir yoğurttu belirteyim..Çilek reçelli ve nutellalı çeşitleri vardı.Ben nutellalıyı yedim, şimdi olsa bundan kaç tane yerim allah bilir..Resmen dondurma gibi en sağlıklısından..Üstelik taaaa Kilyos' ta gece mayalamışlar bu yoğurdu şu ekipteki çalışma azmine, fedakârlığa bakar mısınız? Sevgili Tefal ekibi o minik kaselerden ben de istiyorum, nereden bulabilirm acaba? Kendi Tefal Yoğurtcum' la ben de bu kaselerle yoğurt yapmak istiyorum, bu yaz işim gücüm bu olsun çocuklarıma, eşime bu kaselerle harika yoğurtlar ikram edeyim diyorum dondurma niyetine..

Bu arada Tefal' in harika çalışmaları var  Tefal Yoğurtcum' la yapılabilecek tarifler üzerine..



Tefal Tefal Yoğurtçum' la ideal yoğurt için Moova sütü öneriyor, denedim, haklı..Zira Moova süt tam yağlı bir süt, ideal yoğurt için de gereken bu..



Resimler çok olduğu için yazıyı uzatmak istemiyorum devamı bir sonraki yazıda..

3 yorum:

  1. canım ne güzel bir gün geçirmişsiniz. bende yoğurtçumu kullanıyorum çok güzlel bir makine. ufak kavanozlarda elmalı yoğurt yapıyorum harika oluyor. tefal servislerde var kavanozlardan bende 6 tane var 6 tane daha almak istiyorum 30tl imiş :(

    YanıtlaSil
  2. Sefaniz olsun gozum atin gercegi sizin olsun ,))
    O sut reklaminda oynayan kim biliyor musun?
    Hani gecen senelerde yazmistim bloga, Kivanc Tatlitug mu Deniz mi diye bizim arkadasin oglu ,) Gununuz guzel gecmis hava sicakmis mis biz donduk biliyorsun Amsterdam bu mevsimde bile buz cekilir sey degildi sekerim. haydi kactim optum

    YanıtlaSil

  3. Senem Cabuk,hımm bakayım ben de sağolasın canım..

     Stil Direktörü , amin canım,aaa o çocuk mu?

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)