6 Eylül 2012 Perşembe

Kendimle Sohbetimdir!

Bu akşam kendimi aldım da karşıma şöyle bir halleşeyim dedim..

Alt tarafı kendimdi..

Hal hatır sormamam ondandır.

Yok yok kırılmaz bana bilirim aynı bendir.

Bir süredir bambaşka bir hal üzeredir kendim..

Gidişatı ben çözemedim de kendim mi çözeceklerdeydim..

En iyisi yine de karşılıklı paylaşmaktı kozları..

Ama gel gör ki ne ben onu anladım ne o beni..

Karşılıklı havadan sudan konuşmalar..

Ben ayrı telden çaldım o ayrı..

Bu zamana kadar onu hiç böyle görmemiştim..

Yok bir ara tökezlemedi değil, ama çabuk toparladı kızgın olduğum..

Yoksa ağzından alacaktım baklayı..

Yalnız buruk bir tebessüm yerleşmişti dudaklarına..İşte bunu çok iyi tanırım, ne zaman yakalasa mutluluğu eteklerinden bir buruk tebessüm de çekerdi onun eteklerinden..

Hep böyle olmuştu, bilirim kendimi..Mutluluğu uzun sürmez alaşağı ederdi onu tezeldenn..

Son sözü şu oldu bana..

Geç bunları..Alaşağı etse de beni bir anlık mutluluk, yaşarım son damlasına kadar ne gelir elden...

Yaşa dedim o zaman yaşa sen, sonra bana dert yanma da ne halin varsa gör..

Öpüşüp ayrıldık velhasılıkelam...






3 yorum:

  1. gözüme ilişti gözün…
    içimde infilak saati!
    yasak baktın nikotin sıcaklığıma,
    bir sigara daha yakışıyor ellerime,elimde değil...
    ellerin yanımda değil,
    ayıp sarılmalar, lanetli öpücükler…
    sen yoksun hepsi uzak bana…
    gözlerim,
    gözlerinin önünde…
    el pençe divan...
    baharda damarı çatlayan toprağın
    sudan çıkmış balığın,
    yada
    yeni doğan bir canın çırpınışları gibi,
    artık nefes almaktayım...
    çünkü sen yanımdasın…

    hayat....ne zor dimi kardeşim anlamak güçlüğü sevgi belirsizliği kendimizle yüzleşme hali ...ÇK

    YanıtlaSil

  2. cagla kanat,işte hayat.. ne zor diye tam alıp başımı gidecektim bir de baktım başım benden önce koyulmuş yola.O yol ise kim bilir nereye çıkar?

    YanıtlaSil
  3. baş giderde umalımki gönülde gider gitmek istediği yere...

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)