29 Mart 2013 Cuma

Bu aralar ben:)

Bir süredir çok kötü fena yorgunum ben sayın okur..

İşyerinde bir projeyi devreye alıyoruz, eğitimler,projeye geçiş,uygulama vs. vs.. derken belim benden bir müddet sonra hareket ediyor..

Tabii bu arada fırsat buldukça kaçış noktalarım olmuyor değil..


Mesela Sultanahmet Köftecisi'nde köfte yedim.Hoş bir dost sohbeti eşliğinde..



İşe geldiğim bir sabah masamda yukarıdaki kahvaltı tabaklarını buldum, çok mutlu oldum..Kete çok güzeldi arkadaşımın annesinin ellerine sağlık..Sizin de var mı işyerinizde böyle hatırşinas arkadaşlarınız.?


Yine bir sabah işyerinde bir demet maydanoz gönderdiler arkadaşlarım bana maydanozu çok çok sevdiğimi bildiklerinden..


İşte bu da yine memlekete giden bir arkadaşımızın dönüşte işarkadaşlarına ikramı..Cevizli kuruincir olayına bittim ben, zaten ceviz hastasıyım, incir içine de acayip yakıştırdım, mutlaka deneyin..

En iyisi mi ben akşama ceviz alayım nasıl da canım çekti..



14 yorum:

  1. Bende böyle iş arkadaşları istiyorum tez vakitte, amin :))

    YanıtlaSil
  2. afiyet olsun bloğuma beklerim
    http://akaree.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Miden bayram etmiş maşAllah abla, iyiler hep bizlerle olsun, öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etti etmez mi, o zaten iyi alıştı bu bayram işlerine..Sağolasın cnm.

      Sil
  4. Yalnız işyerinde değil hiç bir yerde öyle hatırnaz arkadaşlarım olmadı benim ya bizdekiler hep alma taraftarı kimse vermeyi sevmiyor:)
    Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah senin de tersine döner..Vermeyi sevenlerin çok olsun..

      Sil
  5. Sevgili reyhanlahersey.blogspot.com, Ücretsiz reklam isteğinizi değerlendirmek için sayfanızı ziyaret ettik.
    Epeyce bir inceledik ve kaliteli bulduk.
    Size banner reklamını tavsiye ederiz.
    Detaylar için Banner reklamı sayfamızı ziyaret ediniz.
    Reklam Turko ekibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,sayfanızı inceleyeceğim..

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)