12 Mayıs 2014 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ


Sevgili ÖZNUR'UN DÜNYASI Anneler Günü için bir hediyeleşme etkinliği düzenlemişti.Ben geçen hafta için Alanya'ya gitmek durumunda kalınca hediyeleşmede eşleştiğim sevgili Sema Argun 'un göndermiş olduğu hediyeleri bugün alabildim işe gelince, bense maalesef henüz gönderemedim inşallah bugün yollayacağım, bu gecikme için zarif arkadaşıma gösterdiği anlayış için çok teşekkür ederim.Bu hediyeleşme vesilesiyle her iki blogger arkadaşımla tanışmış olmaktan mutluluk duyuyorum, dostluğumuzun daim olması dileğindeyim.

İşte Sema'nın bana gönderdiği cici hediyeleri=

Çok teşekkür ederim Sema'cım..Emeğine sağlık..Hediyelerini çok çok beğendim.


Nazik kutlaman için çok teşekkür ederim..


Tepsim çok tatlı..Benim gibi bir kahve tutkunu için çok hoş bir hediye oldu, kahve ikramlarımı artık cıvıl cıvıl yaparım.


Gelsin bozuk paralar...





10 yorum:

  1. Çok güzel güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Hediyelerin çok hoş. Güle güle kullan.sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. Hımm ne güzel hediyeler, güzel günlerde kullanın. Çok tatlı hepsi, anneler gününüz de kutlu olsun Reyhan Hanım Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Hediyeleriniz çok güzel en güzel günlerinizde sağlıkla kullanın inşallah.... siz hediyenizi gönderdinizmi daha yayınlanmadı....

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller...güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım, keyifle hazırladım ben, sen de güzel günlerde kullan inşallah :) ben kargoyu bugün halledicem inşallah hemen de paylaşıcam. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  8. Çook güzeller keyifle kullan canom

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)