26 Mayıs 2014 Pazartesi

Scholl paketim


YöntemPR'ın bana göndermiş olduğu Scholl paketini çok sevdim.Özellikle yazın gelmesiyle bu paket benim için büyük önem arzediyor.Paketin içinden topuk çatlakları için bir krem ve ayaklarda kadife etkisini sağlayacak bir ürün çıktı.Deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.


Kısacası Scholl der ki:

Hollywood ünlülerinin vazgeçilmez markası;
Scholl

Özellikle Hollywood’da ünlülerin tercihi, bakımına önem veren kadınların en gözde markası
Scholl Velvet Smooth Express Pedi el ve ayak bakımı anlayışınızı değiştirecek.
En Pratik, En Profesyonel, En Ekonomik şekliyle

ayaklarınızın bakımı SCHOLL ile farklı bir boyut kazanacak!

Teşekkürler Scholl..Teşekkürler YöntemPR.

8 yorum:

  1. Yazın gelmesiyle ayak bakımı daha da önemli hale geldi tabi şıkır şıkır terlikler açık ayakkabılar için :)
    Deneyimlerinizi bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Muy buena elección, importante cuidado para los pies.
    Saludos desde Costa Rica

    YanıtlaSil
  3. Ben de topuk çatlakları için kremini kullanmıştım. İşe yarayan emilimi yüksek güzel bir krem.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)