12 Ekim 2011 Çarşamba

Seni anan bizim için doğurmuş


Yeryüzünde milyonlarca insan vardır ve sizin karşınıza çıkan herkes özel değildir. Hepimizin yollarını bir nokta da birleştiren, milyonların arasından sıyrılıp hayatımıza neşe katan bu özel insanı hepiniz tanıyorsunuz. Bizlerin hayatında ki önemini ve yerini sizlere tarif etmemiz imkansız, zaten gerekte yok:)) Ama şunu bilin ki; biz Stil Direktörü Eda' mızı çok seviyoruz. İyi ki annesi onu bugün dünyaya getirmiş! 

Buda bizden minik bir hediye;)

llerimizi uzatsak sana, bir an düşünmezsin tutmak için..
iyarlarımız ayrı olsada, yüreklerimiz bir beşimizin (hepimizin)
A ldık, verdik yüreklerimizi birbirimize peşin peşin..

8 yorum:

  1. Allah birliğimizi bozmasın.. Hepinizi seviyorum ve iyi ki bizi birbirimize kaynaştıran Eda'mız var:)

    YanıtlaSil
  2. Aminn canlarım benim ya mest ettiniz bu deli kızınızı.
    Hepinize ayrı ayrı aynı şeyi yazıyorum ki zaten hemen her gün yazıyorum, yazıyoruz.
    Sizler benim gönlümde de; kafamda da çok başka yerlerdesiniz. Bilog olsun olmasın dostluğumuz daim olacak biliyoruz ama şu yaptığınız o derece özel bir şey ki anlatamam. Allah baba yüzlerinizden gülümsemeyi, kafanızdan komediyi, sağlığınızdan enerjiyi, yuvanızdan aşk ve huzuru eksik etmesin benim kadim dostlarım.
    Sizleri çok seviyorum canlar!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Ben yuvarlak rakamları severim 880. takipçiniz oldum :)Sadece hoşgeldiniz ve şeref duydum demek istemiştim :) Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil

  4. ♥pemb€sinti♥ ,Yeşim ,♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    YETENEK-SİZİN, amin bebem..

    ♥ NeSLiNaMe ♥,çok merci..

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,bilmukabele bebeğim..

    ebru, hoşgeldiniz, o şeref bana ait efendim..Sevgiler..



    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)