6 Temmuz 2012 Cuma

Balıkesir Sarımsaklı / Akçay tatilimiz (1)

2 haftalık tatilim neredeyse bitmek üzere...Bloga da yazma fırsatını ancak yakaladım.Bu defa rotamızı eşimin isteği üzerine Balıkesir sarımsaklı ve Akçay' a çevirdik..İyi de yapmışız çok güzel günler geçirdik oralarda..Tatilin ilk günü Bursa'ya uğradık orada bir gece kalıp, öğleye doğru Sarımsaklı'ya doğru yol aldık, eşim, ben ve iki oğlumla birlikte..


Bu mağaza sanırım Bursa' da Anatolium AVM'de idi..

Aşağıdaki Özdilek mağazası da Bursa Özdilek AVM' de..



Önde Özdilek, arkada Hilton:)


Eşim araba kullandığı için ben de yol boyunca kah gazete okudum, kah foto çektim..


İşte Sarımsaklı plajı..Denizi harika hakikaten eğer tatile gitmeyi düşünürseniz en başta tavsiye edeceğim yer olur..Yavrucanlarım bayıldı bayıldı..


Bir firmanın reklam müziği eşliğinde herkes coşturuyordu, bu mavili teyzoş da..




Oğulcan burada nereye bakıyordu acaba? Yakası da ayakta yafrumun:)



10 yorum:

  1. bizde ailecek akçaya gidicez yakında :)

    YanıtlaSil
  2. Sarımsaklı gerçekten süper.Bizde bu sene yine gitmeyi düşünüyorduk ama olmadı :( Kısmet değilmiş...

    YanıtlaSil
  3. Kocaman sivrisinekler bir de o foseptik kokusu olmasa sarımsaklı süper yer ama...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yerlermiş. Ben tatili erken yapanlardanım, o yüzden gördüğüm her deniz fotosuna atlıyorum. İyi geldi senin fotolar da :)

    YanıtlaSil
  5. sabahın şu saati yıllar önce bursa özdilekten aldığım o nefis kırmızı havluyu hatırladım ama bir türlü kullanamamıştım o kadar çok toz döküyorduki kırmızı kırmızı ne yaptıysak geçmedi bu arada tatil çok hoşmuş

    YanıtlaSil
  6. Geçen yıl ben de Sarımsaklıdaydım, offf özledim yaaa

    YanıtlaSil

  7. ~ düşişleribakanı ~,oh ne güzel..

    sevtap(karabidikim),seneye gidersiniz inşallah..

    asabi bakire,sizrisinekler konusunda haklısın,belediye çözüm bulmalı

    Shimizu Zen,denizi ben de özledim,tatil bitti gitti..

    mine,demek böyle havluları da var, Özdilek'in..

    tubitos,seneye yine gideriz biz de özledik

    cerenim.com,merci

    YanıtlaSil
  8. Sarımsaklıya hiç gitmedim ama merak ettiğim bir yer. Kumu falan çok güzelmiş. Off tatili özledim :)

    YanıtlaSil

  9. sevda s.,inşallah gidersiniz, kumu süper hakikaten..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)