16 Temmuz 2014 Çarşamba

3 Hafta Solmayan Saç Rengi ve Parlak saçlar


Dergilerden aldığım saça dair bu bilgileri siz değerli okurlar için paylaşmadan olmaz dedim.Kafama takılan hususu da belki aydınlatan olur içinizden.Yukarıda bahse konu nemlendirme ürünü ne ola ki, saça özel bir ürün olsa gerek değil mi? Yalnız bu bilgi doğruysa işimize yarar bence ki benim gibi artık uslanmaz beyazlara sahipseniz ve 15 günde bir rengi gidiyorsa saçın.

Onu bunu boşverin de bilgi çağındayız ve halen daha saç beyazına kalıcı çözüm bulunmadı, utanın bilim adamları utanın!


Açıkcası ben saçımın parlak görünmesine bugüne kadar hiç ihtiyaç duymadım ama belki sizden duyan vardır ha ne dersiniz?


13 yorum:

  1. Selamlar bende mimin var :D

    YanıtlaSil
  2. Benim saçlarımda parlak ama siyah olduğundan da olabilir tabi :)

    YanıtlaSil
  3. Kıl fırça ve pudra.. Aklıma Fransız perukları geldi :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de şimdiye kadar şampuan reklamlarındaki kadınlardan başka, böyle parlayan saçlı birini görmedim reyhanem:) ha bir seferin de kaynım saçına dökülüyor diye biryantin sürmüş.işte o ışıl ışıl parlıyordu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha onlar nasıl parlatıyor ki:) Biryantin, hımmm

      Sil
  5. ben de öyle bir yöntemi bulamadım :)

    YanıtlaSil
  6. Yok parlak saç nasıl oluyor pek farkında değilim :) Düzleştirince parlıyor benimki dalgalıyken tülüş tülüş :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim. Ne kadar da geç oldu :( Saçlar konusundaki her türlü yazı dikkatimi çekiyor zira saçlarımla uğraşmaktan hiç hoşlanmıyorum. Şöyle bir mucize çıksa da sabah uyandığımda saçlarım harika görünse hiç de fena olmaz. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)