25 Temmuz 2014 Cuma

Alanya tatilimden


Kocamın işyerinin son anda izinleri iptal etmesi nedeniyle bayram ertesi tatil planları suya düşmüş biri olarak bu yılki Antalya-Alanya tatili fotoğraflarıyla teselli bulayım istedim.





Şu karıncaları ve yuvalarını çok istedim net görünsün diye ama ancak bu kadar çekebilmişim.Heyooo artık benim de çivili spor ayakkabılarım var.


Benim için otelde kalma olayı demek pasa okumak demek,gazete, kitap dergi..



Ağacın gövdesi çok hoş 


Çocuk olaydım iyiydi


Teşbihte hata olmaz babında ustası döktürmüş.


Takılarım nasıl, Avondan..


Burası Alanyum AVM, bir AVM hastası olaraktan orada da gitmezsem kusur kalırdım.Bu kusur kalma lafı da ilk müdürümden hatıra kaldı bana.İlk görev yerim İstanbul'du. Öğle arası arkadaşlar seni Capitol AVM'ye götürelim dediler, birinin arası müdürle iyiydi, öğle arası biraz geç kalırız diye gitti çok indirim var müdür bey diyerekten iki kişilik izin aldı, peşinden gitti bana da izin aldı, müdür o gitmezse kusur kalırdı demiş:) Ha ha ha canım benim bendeki alışveriş tutkusunu ilk ayda çözmüş belli ki.Neyse biz gittik ama indirim dönemi değil, her şey ateş pahası, gezdik ama bomboş geldik.Erkek personellerden biri de yolumuzu gözlüyormuş hemen müdür de duysun diye koridor da indirimden de bir şey alamıyorsanız artık dedi, gıcık:) Güzel anılardı be..


Bu nasıl bir ruh haliyse artık. 


Yani son gün resmen Alanya'yı su götürdü desem yeri, yağmur fırtına kıyamet, otelin balkonunda bu fotoğraf, saç baş öyle dağıldı.


Dondurmasız olmazdı tabii.


Hele pizzasız asla.


 Hamburgersiz mümkün değil.

Otellerin her şey dahil sistemi külliyyen israf, ye babam ye, gerisi çöpe yazık be.

Gavur çocuklarının özgüveni o kadar fazla ki dikkatimi çekti, bizdeki çocuklar mıy mıy..Çocuk diskosunda onlar öyle güzel öyle rahat oynuyorlar ki, çok da estetikler.Bizde bir kabalık, istisnalar hariçse de.

Yalnız çok tatlı bir bebiş vardı o da Rus muhtemel, dayanamadım, yanağından öptüm, gıcık anası kötü kötü baktı bana, tırstım:)



22 yorum:

  1. :) fotoğraflar çok güzel özellikle Alanya fotoğraflarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. bu sene yazı İstanbul'da geçirecek olmam dolayısıyla bende geçen seneki yaz resimlerime bakıp duruyorum:( Alanya ya çoook uzun yıllar önce gitmiştim, sıcağı hiç bana göre değil oranın ama böyle kapalı havayken fena gelmedi gözüme..İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  3. Belki sonradan izin çıkar yine
    Bu arada çok güzel bi tatil olmuş :))

    YanıtlaSil
  4. hava cidden iğrenç görünüyor yalnız.Hangi mevsimde gittin?

    YanıtlaSil
  5. Alanya'nın denizi acaip dalgalı. Yüzmeye iyi bilmeyen yoruyor. Sen epey dağıtmışsın. Birileriyle saç baş yoluşmuş gibi.😄😄😄

    YanıtlaSil
  6. Alanya ya hic gitmemistim sayenizde biraz gormus oldum, tesekkurler :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ettim, sevgiler.

      Sil
  7. I love yellow and in combination with this shorts I think the Look are perfect :-)
    Your boots are to die for - Love it<333
    You have great Ideas and a interesting blog, I really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    Just let me know, I would be happy :-)

    Kiss from Swiss, Kira
    schuhRei.ch

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de bayıldım blogunuza ama takip kısmınız pasif, blogumda yazmıştım nasıl çöüzülecek bakın isterseniz

      Sil
  8. tesellide teselliymiş yani (:

    YanıtlaSil
  9. Antalyaya gittim ama Alanyaya uğrama fırsatı bulamadım çok merak ediyorum açıkcası..Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim. Teşekkürler .
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gidersiniz bir gün..Hoşgeldiniz, teşekkürler..

      Sil
  10. benim için de otelde kalmak hizmetimi birileri yapsın demek oluyor ;)

    YanıtlaSil
  11. ay öle açık büfe filan varken öyle ruh hali olur mu yaaa :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)