1 Aralık 2014 Pazartesi

Kitap=Kafesteki Kalp


Sevgili Kezban Şahin Taysun 'un Kafesteki Kalp'ini epey oldu okuyalı, twitter hesabımdan da kitaptan pek çok paylaşımda bulunmuştum takip edenler bilir. Paylaşma fırsatını ancak buldum, kitabı okuyacağımı da buradaki yazımla duyurmuştum.

Ben Kafesteki Kalp'i çok severek okudum. Karakterlerden Gülşen'e öyle kanım kaynadı ki, oturup bir yerde onunla dertleşmek, en azından bir kahve içmek istedim..

Gülşen kötü gideceği baştan belli olan evliliğine nokta koymayı bildi, ama bunu yapamayan o kadar çok kadın var kii..Hele de Karadenizli olarak benim gördüğüm umutsuz evlilikler çokk..Keşke Gülşen kadar rotasını şansa çeviren kadınlarımız çok olsa..

Esasında Gülşen'in evliliğini herşeye rağmen sürdürdüğü bir versiyonu da olsa Kafesteki Kalp'in..İki kitabı yanyana okusak da görsek kaderimize biraz da tercihlerimizin yol açtığını..

Kezban Şahin Taysun sıcacık bir yazar..Blogunu takip ederseniz bana hak vereceksiniz.

Sıra onun Aynadaki Göz kitabında, eminim o da Kafesteki Kalp'i aratmayacak bir kitap..

"Bazı olaylar geçmişten çıkıp geliverirdi benzerleri yaşandığında"





6 yorum:

  1. Sevgili Reyhan Hanım, kitaplarıma gösterdiğiniz yürekten ilgi ve değerli görüşleriniz için çok teşekkürler. En içten dileklerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Kezban Şahin Taysun 'un Kafesteki Kalp'ini epey oldu okuyalı, sayfamdan www.nishev.com hesabımdan da kitaptan pek çok paylaşımda bulunmuştum takip edenler bilir. Paylaşma fırsatını ancak buldum,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel...nishev.com'da arattım bulamadım..Daha nice okunacak kitaplara diyelim..

      Sil
  3. kitabın adı çok güzel içeriğini de güzel anlatımınla daha çok merak ettim,
    listeme alıyorum, teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okuyunca benim gibi beğenirsin canımm..Ben teşekkür ederim güzel yorumuna.

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)