19 Aralık 2014 Cuma

Pembe ve Yusuf/Canan Tan


Sevgili okur ben Tavsiye Kanalı'nın deneyen paylaşan Tavsiye Meleklerinden biriyim.Tavsiye Kanalı ne derseniz sitesinden cevap vereyim size=

Biz, tavsiyelerin hayatı değiştirebileceğine inanan Tavsiye Melekleriyiz. Sevginin ve bilginin paylaştıkça çoğaldığını bilir, tavsiyelerimizle insanlara fayda sağlamayı severiz. Markalar... Ürünler... Hizmetler...

Yeni ne varsa merak eder, keşfeder, dener, tavsiye eder ve tavsiyelerimizle daha çok insanın hayatını renklendirmeyi hedefleriz.

En büyük hayalimiz, Türkiye'deki kadınların sesi olmak, paylaşımlarımızla seçimlere yön verecek güce kavuşmaktır. Burada, yani gücünün farkında olan kadınların oluşturduğu Tavsiye Kanalı'nda birlikteyiz.

Minik tavsiyelerin hayatı değiştirme gücüne sahip olduklarına inanıyorsan, seni de aramızda görmek isteriz.
Talep, teklif, iş geliştirme önerileriniz için lütfen bize yazın: iletisim@tavsiyekanali.com

Tavsiye Kanalı'nın twitter üzerinden duyurduğu bir etkinlik vasıtasıyla Canan Tan’ın yeni kitabı Pembe ve Yusuf’u ilk okuyan Tavsiye Meleklerinden biri de bendim.

Kitapla ilgili twitter hesabımdan paylaşımlarda bulunmuştum takip etmek isterseniz http://twitter.com/reyhanlahersey , hastag #pembeveyusuf

Kitabın sürükleyici bir dili var, Keder karakteriyle karşılıklı bir fincan kahve eşliğinde dertleşmek isterdim.İnsanların canına okuyan töre Kederlerinkine de okudu tabii.Allah insanı kocanın hayırlısına düşürsün ayrıca..Evladın da tabii kii..Yusuf pırıl pırıl bir genç, zavallım yazık ona..Ve herkese de en az bir tane Kederin komşusundan lazım, sırdaş, dert ortağı.

Kitapta tek hoşlanmadığım kısım son bölümde bir sürü şarkı sözüne yer verilmesiydi, onun yerine şarkı isimleriyle geçiştirilip Keder'in Yusuf'un son durumlarına dair bir şeylere daha yer verilseydi.Kimbilir belki de Canan Tan merakımızı devam kitabı yazarak giderir...

Teşekkürler Canan Tan..Teşekkürler Tavsiye Kanalı..Sizi seviyorum..

Siz de Tavsiye Kanalı'na üye olun, meleklerin sürprizlerine ortak olun.



3 yorum:

  1. Merhaba
    Blogumda dolu dolu kitap çekilişi var, katılımlarınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, fırsat bulamadım kısmet değilmiş..

      Sil
  2. Canan Tan ın bir çok kitabını okudum bu kitabını henüz okumadım okunacaklar listesine alınmıştır...
    Bende size Sakallı Celal i tavsiye ederim..keşke günümüz de yaşasaydı sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)