8 Nisan 2015 Çarşamba

Bazen ölmesini istersin


Bazen kızdığın birinin ölmesini istersin kızgınlığın verdiği ruh haliyle..Bir gazetenin kitap ekinde okuduğum bu yazıyı fotoğraflamışım sizlerle paylaşmak adına hoşuma gittiyse demek:) 

Sizin hiç oldu mu böyle ana haber bültenini izlerken öldü haberi var mı acaba diye baktığınız biri:) Hadi hadi itiraf edin insanız sonuçta, gerçi ben sizi biliyorum öyle bir haber yok diye şükür de edersiniz siz:)

Ama Allah için bu yazıda Kingsley Amis haklı kendini beğenmiş, bilmiş Roald Dahl'a karşı:)



10 yorum:

  1. Kesinlikle hak etmiş cano :) bazen kendime öyle çok kızıyorum ki ölmesini istiyorum kendimin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de istiyorum ama sanırsam yaşamalıyız gibi geliyor bana

      Sil
  2. Merhaba, böyle bir etkinliğim var katılır ve duyurursanız çok sevinirim =)
    http://manolyadan.blogspot.com.tr/2015/04/kitap-okuma-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, duyurdum, keyifli okumalar

      Sil
  3. sevmediğim biri olsa da ölmesini dilemek veya beklemek ağır gelir bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kızmamışsın birine ki sen:)

      Sil
  4. ay hepimiz bazen isteriz genelde politikacıların ölmesini filan veya çok kızdığımız birinin de mi yaa. roald dahl acaba söledi mi bunları sahiden yaa. sölememiş olduğunu umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani biz bunu istiyoruz:) Söylemiş diyor yazar:)

      Sil
  5. İçimden geçirmişimdir ama haberlerde hiç aramadım özellikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bundan sonra ararsın:) Şaka şaka Allah aratmasın canım

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)