31 Ocak 2010 Pazar

Ayakkabı numarası 41,42,43 ve yukarısı olan bayanların buluşma noktası!!!

Face ' deki bu grup dikkatimi çekti..Grup ile ilgili açıklama "Bildiginiz gibi Türkiye de 40 numaradan büyük bayan ayakkabısı bulmak zor ve sıkıntılıdır. Grubumuzda 40 numaradan buyuk numara bulan, bulamayan herkes bulussun, birbirimizi bilgilendirelim!" bu şekilde facede..

Benim de bu gruba girmeme ramak kalmıştı 40 numara ile..Bu grup fikri kesinlikle çok iyi düşünülmüş,40+ olmasam da onları destekliyorum..Boyunuz uzun olunca ayak numaranızın da büyük olması kaçınılmaz..Benim boyum 1.70 cm. Tabii boy uzunluğu arttıkça ayakkabı numarası da artıyor.Eskiden ayak numaramı kompleks edinmiştim,Hatta bir çok zaman küçük numara ayakkabılar giyerek kamufle etmeye çalışayım derken ayak şeklimi bozduğum da olmuştur.

Toplumda büyük ayaklar için küçük bebek mezarı gibi tabirler kullanılıyor, hal böyle olunca ayak numarası büyük olan bayanlar buna çok takabiliyor.Sonra sonra ayak numaramla barışık olmayı başardım..Ve gördüm ki 40 numaranın üzerinde ayakkabı giyen bir çok bayan var, ama zor tabii o numaralarda ayakkabı bulmak, işte bu zorluk face ortamına taşınmış..

Grupta 40 üstü ayakkabı bulabileceğiniz mağazalar hakkında bilgilere ulaşabiliyorsunuz.İncelemek için buraya tık

32 yorum:

  1. Vay yengeme atıcam 41 giyiyor o bu değilde header süper ya sen ve iki melek demek enfes olmuş bebem mucx

    YanıtlaSil
  2. At hocam yengene..Header ne ola hocam dermişim nuhahahah...Beğenmekle ve "sen ve iki melek" tabirinle beni onure ediyonnnnnnnnnnn..mercüüü..

    YanıtlaSil
  3. cevremdekılere soylemem lazım gercekten cok ıyı olmus boyle bır grup..
    sevgıler..

    YanıtlaSil
  4. y&d NİN :)Bence de iyi olmuş, haber vermek lazım 40+üzeri ayakkabı giyenlere..Sevgiler benden de..

    YanıtlaSil
  5. merhaba reyhan hanım,
    ben facebook taki ''Ayakkabı numarası 41,42,43 ve yukarısı olan bayanların buluşma noktası!!! '' adlı grubun kurucusuyum. benimde boyum 182 ve 42 numara ayakkabı gıyıyorum. bu grup sayesınde yalnız olmadıgımın farkına vardım. ilgi ve alakanız için tesekkurlerr...
    sevgiler
    Hilal SÜMENGEN KASAP

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Hilal Hanım bu grubu kurmakla çok iyi yapmışsınız bence..Kesinlikle bu konuda yalnız olmadığını bilmek muhatabı bayanlara çok iyi gelecek..Sevgiler size de..

    YanıtlaSil
  8. bazı dükkanlarda 40 numarayı bile bulmak çok zor , en büyük 39 var efendim diyorlar acayip bir bakışla. insan diyo ben de mi bir acayiplik var. ben 40 ı bile zor bulurken 41-42 ve üstü giyenlerin halini düşünemiyorum acayip bir psikoloji olsa gerek. Arkadaşım 41 giyiyo ama haliyle kızın boyuda epey uzun 1,78 o boya da 37 numara ayakkabı o cüsse ve boyla haliyle gitmez. Rabbim yaratmış en uygununu :)

    Bazı ayakkabı firmaları müşterilerini hiç düşünmüyor.sadece 42 bedene kadar çalışan tekstil firmalarından hiç bir farkları yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şık, zarif, çekici ve aynı zamanda rahat büyük numara bayan ayakkabıları için bizi takip edin 39-42 http://www.edzashoes.com/

      Sil
  9. ben de 40.5/41 giyiyorum fakat kendime hiç güzel spor ayakkabı,çizme,babet bulamıyorum.ve bu benim psikolojimi bozuyor.aynı ayakkabıyı kaç sene giymek zorunda kalıyorum.bence 40 üstü giyen kadınların bir eylem yapması lazım.bizim hakkımız yok mu yani güzel güzel istediğimiz ayakkabıları giyelim.bize insan dışı muamele yapılıyor.peki bu yurtdışındaki mankenler nasıl bulabiliyor.ayakkabı firmaları 41-42 numara kalıp yyapsa zarar mı edecekler.bizlerin psikolojisini hiç düşünen yok.ben neredeyse hayata küstüm.lütfen bu kamuoyuna veya nereye ise duyurulsun artık mağdur olmak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.edzashoes.com/ 39-42 Şık, zarif, çekici ve aynı zamanda rahat büyük numara bayan ayakkabıları için bizi takip edin

      Sil

  10. Adsız,artık pek çok mağazada 40 ve üstü ayakkabılar var üzülmeyin..

    YanıtlaSil
  11. 1.85 boyundyım 43 numara ayakkabı gyıyorum bı zamanlar basket ve voleybol oynadım sımdı o gunlerı anmak bıle ıstemıyorum suan ayaklarıma ayakkabı ustume kıyafet bulamadıkca tek hatam spor yapmakmıs dıyorum :(((((((((((((

    YanıtlaSil
  12. bende 42 giyiyorum izmirdeyim alışverş yapılan yerleri yada internet sitelerini biliyorsanız banada bildirin bende bıktım valla 42 giyiyoru diye neden herkesten çok para vermemiz gerekiyorki

    YanıtlaSil
  13. Yesim hanim kemeraltinda siparis yapan bir yer var diye duydum.İstanbulda ise internet uzerinden satis yapan www.siparisayakkabi.com;divan kundura ve sonyador adli magazalar var.Artik artan talebe gore 45 numara da dahil olmak uzere ister platform(19 ponta kadar),ister babet yapiyorlar ve stok durumlari da gayet iyi.Secim size kalmis

    YanıtlaSil

  14. Adsız, ama şimdi o kadar zor değildir değil mi bu tür kıyafetleri bulmak..

    YEŞİM MANAV,ben satış noktalarını bilmiyorum ama paylaştığım face sayfasında paylaşımda bulunuyorlar

    coşkun,teşekkürler bilgilendirme için..

    YanıtlaSil
  15. büyük numara ayakkabı satan irma ayakkabı var izmir alsancakta talatpaşa bulvarı no:53/b www.buyuknumaraayakkabi.net

    YanıtlaSil

  16. Adsız,teşekkürler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
  17. Selam arkadaşlar ,

    Biz de www.fitbas.com sitesi altında büyük küçük numara satan bir site yaptık , Yorumlarınızı bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 41 numara giyiyorum, ayakkabı aldım ayağımı sıktı.biraz kalıpları zorladı gibi..

      Sil

  18. Taner Kayman,teşekkürler okurumu bilgilendirdiğiniz için


    YanıtlaSil
  19. 37NUMARA.COM diye cadde bostanda bir magaza var büyük numara ayakkabı satıyor. ONLİNE DA ALABİLİRSİNİZ. www.37numara.com bütün yeni modeller var kızlar 41 42 43 numaraları rahatca bulabilirsiniz. umarım yararı olur :))

    YanıtlaSil
  20. buse dilara,teşekkürler okurumu bilgilendirdiğiniz için

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar,

    Küçük numara ve büyük numara bayan ayakkabısı ile ilgili sorun yaşayanlar için İzmir Karşıyaka Çarşı'da ELEGAN Ayakkabı var. Facebook sayfasın da detayları inceleyebilirsiniz: https://www.facebook.com/elgayakkabi

    Bloglarından da konuya dair bilgi alabilirsiniz: http://eleganayakkabi.blogspot.com/2013/03/kucuk-ve-buyuk-numara-bayan.html

    32 numaradan 44 e kadar bayan ayakkabısı üretimi var ve platformlu, platformsuz, babet, bot, çizme yani aklınıza gelebilecek her tür bayan ayakkabısını bulabilirsiniz.

    Karşıyaka'da yerleri; Karşıyaka Çarşı McDonald's ın karşı sokağında.

    YanıtlaSil
  22. dahcman var bazı ayakkabılard 44 jadar var bu grubu destekliyorum ben 40 giyiyorum türkiyede zaten 36 40 üretiliyo 40+ giyen kadınlar düşünülmeli o kadınlarada şunu öneriyorum ya olmasaydı bunu düşünün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deichman'da var hakikaten büyük numara, tabii ki şükretmeli bir ayağa sahip olunduğu için.

      Sil
  23. www.shu41.com adresinde direkt olarak bu kitleye hitap eden 41 ve üzeri modelleri görebilirsiniz. Satın almak için instragram üzerinden iletişim kurabilirsiniz. @shu_41

    YanıtlaSil
  24. Bende buyuk numara ayakkabi giyiyorum ve yeni buldugum elileshoes.com dan alisveris yapiyorum izmir de siparis ustune uretiyor

    YanıtlaSil
  25. Yeriniz Nerede Acaba Bende İzmirdeyim Ayakkabı Bulmakta Zorlanıyorum

    YanıtlaSil
  26. Edza Shoes: Büyük Numara Kaliteli ve Zarif Bayan Ayakkabıları



    edzashoes.com/



    Büyük ayaklı bayanların zarif ve kaliteli stiletto bulma sıkıntısı sona eriyor. %100 gerçek deri 39-43 numara stilettolar için www.edzashoes.com'da!

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)