22 Ocak 2010 Cuma

Mim mim mimlendim (İlk mimim=Hakkımda 7 şey)

http://lezzetkesfi.blogspot.com bloğunun sevgili sahibesi Ayşe beni mimlemiş,malum ola ki bu benim ilk mimim,ama mim de ne ola ki falan olmadım,blog açmadan da bloglara aşina olan bir blogmania olaraktan.Demiş ki Ayşe 7 maddede kendini anlat..Ok anlatam...

1-Balık burcuyum,tüm balıkların özellikleri zaman zaman bünyemde zuhur etmekte,köpekbalığından tutun taaa yunus balığına kadar, Karadenizli olmam hasebiyle hamsiyi de unutmayalım..

2-Küçükken yeşil panjurlu bahçesinde dinazorlar oynayan bir ev hayalim, şimdilerde dışı yeşil ve bahçesinde iki sevimli erkek dinazor oynayan haliyle vuku bulmuş durumda.

3- Genelde 10. köyden seslenecek kadar doğrucuyumdur.Üç kağıda, alavere-dalavereye hiç gelemem.Mert insanlar vazgeçilmezimdir.

4-Sevdiğim insanlar için yapabileceğim ne varsa yapmaktan acaip zevk alırım.

5-Şimdilerde biraz flu takılsam da alışveriş yapmak nefes alma sebeplerimdendir,her gün ufak da olsa bir şey almak ruhuma hoş sadalar bırakıyor.

6-Bir okuma sevdalısıyım,ancak üniversiteden beri sadece gazete ve dergi okuyabiliyorum,kitap okuyamıyorum,çünkü ilkokul yıllarından beri karşı konulamaz okuma tutkum ne bulursam okumama, hatta yaşıtlarım dışarıda oynarken bir koşu eve gidip kitap okumama yol açarak maalesef artık o açıdan doyuma ulaştığım hissiyatını vermiştir.

7-Benim de ömrümden uzun ideallerim var:Bir roman yazmak,seyyah olmak,gurme olmak,çeşmeler yaptırmak suyun içmeye,köprüler yaptırmak yolun geçmeye gibi.

Berdilel ben de seni mimliyorum, haydi şimdi top sende...Berdilel de kim ola derseniz buraya tık tıking..

2 yorum:

  1. Tam buraya şimdi, ne kadar güzel anlatmışsın kendini işte benim reyhanem bu... diye yorum yazacaktım ki bir de ne göreyim beni mimlemişsin...

    ne gerek vardı diyede geçirmedim değil hani :))

    YanıtlaSil
  2. Sanal alem yarenlerimden önlerde gidenim teşekkürler..Mime gelince ucunda ölüm yok yaz bacım kendini..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)