14 Ocak 2010 Perşembe

DOST tam da budur işte...

Bir DOST gönderdi bana bu maili..Paylaşmak istedim..

Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...

Aynı dala tutunmaktır kimi zaman ( DÜŞECEĞİNİ BİLSEN DE)

aynı bisikleti sürmektir. Ayağınız yetişmese bile...

Dans etmektir kolkala

küçük hediyeler almaktır...

ve Kimi zaman aynı kalbi paylaşmaktır..

Öpmektir onu doyasıya

Ve bunu söyleyebilmektir

'Dostlugun en büyük Armağan Bana'



*ARKADAŞ ile DOST KAVRAMI *

> > > >Arkadaş evinize geldiğinde misafir gibi davranır,

> > > >Dost geldiğinde buzdolabını açıp istediğini alır.

> > > >Arkadaş senin ağladığını görmez,

>>>> > > >Dostunun omuzu ise senin gözyaşlarınla ıslanır.

> > > >Arkadaş davetine katılınca bir paket hediye ile gelir,

> > > >Dost sana yardım etmek için erken gelir; toparlanman için geç gider.

> > > >Arkadaş, onu o yattıktan sonra ararsan rahatsız olur,

> > > >Dost neden bu kadar geciktiğini sorar, derdini anlatmak için,

> > > >Arkadaş bir kavgadan sonra her şeyin bittiğini düşünür,

> > > >Dost ise tekrar arar.

> > > >Arkadaş senin daima onun arkanda olmanı ister,

> > > >Dost ise her zaman senin arkandadır.

> > > >Arkadaş zaaflarınızı öğrenir ve onları kullanabilir,

> > > >Dost zevklerinizi öğrenir ve onlara hitap eder.

> > > >Arkadaş zayıflıklarınızı bilirse başınıza kakar,

> > > >Dost zayıflıklarınızı bilirse örtmeye çalışır.

> > > >Arkadaş sizi ikinci görmek ister,

> > > >Dost ikinciniz olmaktan şeref duyar

> > > >Arkadaş sıkıntınız olmadığında yanınızdadır,

> > > >Dost sıkıntınız olduğunda size koşar,

> > > >Arkadaşlarınıza siz huzur vermeye çalışırsınız,

> > > >Dost larınız size huzur vermeye çalışır.

> > > >Arkadaş bu mesajı okur ve siler,

> > > >Dost okur ve dostlarına yollar...

EN DEĞERLİ DOSTLARA SEVGİLERLE...:)

10 yorum:

  1. Blog hayırlı olsun bende buralarda yeniyim.Herşey dilediğiniz gibi olsun.Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  2. PBBORAN teşekkürler,senin de bloğun hayırlı olsun..Zarif temennilerinin aynısını ben de senin için diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş..Ve de doğru..Dostsuz kalmamamız dileğiyle.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. EBRULİ Hakiki dostlar peşine düşmek lazım derim ben dostsuz kalmamak için..Sevgiler benden de :)

    YanıtlaSil
  5. Çok haklısın balım herkese 100 puan verip üzülen oluyorum sonra arkadaş demek gerek puanı kazandıkları zaman dostum demem gerek, kimse üzülmesin dostlarımız daim olsun canım

    YanıtlaSil
  6. Stil Direktörüm,Sevgili canım dostlarımız da dostluğumuz da daim olsun bebek...

    YanıtlaSil
  7. bu zamanda böle dostlar bulmak öyle zorki... 25 yıldır ben 1-2 tane bulabildim. onlarda uzaktalar zaten :((

    YanıtlaSil
  8. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ, ok balım.

    ~~esra~~,çok haklısın.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir yazı teşekkür ediyorum ,çok beğendim;
    kampanyalar dünyasına girerek bir çok dostum oldu benimle ağlayan benimle gülen aynı zamanda onların sevinci ve üzüntüsü benim oldu ,keşke bencillik, hep ben olayı hiç olmasa :(
    insanın dostu olmalı her saat kapısını çalabilecek .....

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)