8 Ocak 2010 Cuma

Ya bize de Yurtkurun Yurdunda kalırken eşek eti yedirdilerse!

Adana'da YURTKUR'a bağlı Fevzi Çakmak Öğrenci Yurdu ve iki hastanedeki yemekhanelerde eşek etinin kullanıldığının ortaya çıktı bilindiği üzere..Ben de Üniversitede okurken Yurtkurun yurdunda kalmıştım.Şimdi düşünüyorum da yemekhanede et piştiği zaman kokusu neredeyse diyar illerden duyulurdu,yedik yokluktan yemedik diyemem,ha paramız vardı da 5 yıldızlı lokantalarda biz mi yemedik olayı var tabii..Yediysek de eşek etini geçti Borun pazarı konumundayız şimdi.Bilmem ki geçmişe dönük tespit edilebilir mi o mel' un etten yenildiği.O etin yan etkileri gözlerin eşek gözü gibi olması olsa katlanır belki insan,ama bakıyorum gözlerim kendimi bildim bileli aynı,eşek gözüyle uzaktan yakından alakası yok.Eminim şimdi benim gibi geçmişte Yurtkurda kalan bir çok kişi afedersiniz öööö konumundadır şimdi.

Dün gazetede o etin yedirildiğine tepki gösterilerinde kullanılan pankartlardan biri dikkatimi çekti.Pankartta "Rektör sen de eşek ye" yazıyordu.

Bence Adana' da bu işin faillerine bir yıl boyunca sadece eşek eti yedirme cezası verilmeli..Yesinler patlayıncaya,tıksırıncaya,pıksırıncaya kadar..

1 yorum:

  1. Ayrıca ben küçükken tavuk pişse sokak kokardı bebem ya şimdi basıyorlar hormonu hale bak ya, bu arada tshirt neydi kız bulamadım da

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)