4 Nisan 2010 Pazar

Bastığın yer belki kralların kalbidir...

"Hangi meşhura kaldı ki dünya,


"Bastığın yer belki kralların kalbidir...

Gururlanma ey insan değmez,

İnsan neyin sahibidir?.."


Bu dörtlüğü bugün okudum, ne kadar etkileyici, ne kadar gerçek..ardında bırakacağın maddiyat için bitimsiz uğraşlar...Ne kadar boşşşş...Sahip olunan en güzel şey bir başkasının kalbi...Bu dünyadan göçtüğünde de senin için atabilecek olan tek şey= BİR BAŞKASININ KALBİ....Sahi ondan sizde kaç tane var?

İNSAN NEYİN SAHİBİDİR SAHİ?

6 yorum:

  1. tanımasam da sen onlardan birisin benim için balım

    YanıtlaSil
  2. Dedim ki demin silindi ya tanımasam da bir sen varsın o özellerden ama asla hiç bir kalbi atmayı sevmiyorum yazık ama huyum kurusun üzülen ben oluyorum hep annesi

    YanıtlaSil
  3. Kutsalcım, ok

    Stil Hocam, bir açtım silinen de gelmiş, fazla stil yorumu göz doldurur deyu onu da silmiyom, mercü tekrar emeğine..O özellerinden olabildimse ne mutlu bana özelcimmm..Deymeyen kalbi at canım, suyun yolunu baştan kesmek hesabından..Hayat kimse için üzülmeye değmeyecek kadar kısa...

    YanıtlaSil
  4. Hem komiğim hem akıllım hem duygusalım aynen bayıldım buna Deymeyen kalbi at canım, suyun yolunu baştan kesmek hesabından helal sana be aklıma kazıdım

    YanıtlaSil
  5. Stilcim kazı tabiii..Bak ne rahatlayacan..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)