22 Nisan 2010 Perşembe

Bugün 23 Nisan neşe doluyor insan



Neşe doluyor insan..

Puhahahah asıl neşe dolacak olan meleklerim uyudu, ben de 23 nisanın ilk dakikalarında kendim kendime neşe doluyorumm..

Amannn aslında neşem de yok ya..Faydasız dünyada yamacımda candan bir dost yok,uzaklarda herkes..

İyi insanların sayısı da çok değil be kardeşim..Yoksa sahiden iyi atlara binip gitti mi iyi insanlar..Leyyynnn beni de götüreydiniz ya giderkene..Özledim be BİR İYİ İNSANLA YÜZ YÜZE KONUŞMAYI..

Vaktinde bir Gülüzar ninem var idi..Nineydi ama aslında arkadaştı bize..Ne zaman bunalsak ona koşardık..Bakmadı çocukları, inşaat halindeki bir evin bir odasında tek başına bıraktılar..Yatalaktı zati kendisi, o bu bakardı..Ama azımsanacak kadar değildi bakanı, senden benden iyiydi belki de..Kapısı boş kalmazdı..Ahhhh.Göçtü gitti o da..Allah rahmet eylesin..

Ne güzel şeyler anlatırdı ..Ben okumuş , o okumamıştı ama, tersine dönerdi o konuşunca..BEN GÜLÜZAR NİNEMİ ÇOK ÖZLEDİM BEEEE...Olsaydı da iki lafın belini kırsaydıkkk...GÜLÜZAR NİNEEEEEEE.. DUYUN MU BENİİİİİİ...

ANLADIM BEN DERDİMİ, BİR CAN DOSTA ACIKTIM BENNNNNN...AÇIM BU BAĞLAMDA ULEYYNNNNNNN...

HA NERDE KALDIKDI?  BUGÜN 23 NİSANDI, NEŞE DOLUYOR İNSANDIIII...

5 yorum:

  1. Merhaba .Güzel bir günde tanışalım istedim.Tüm çocuklarını bayramını kutluyorum.Onlara her zaman çok değer verilmesi gerektiğini düşünüyorum öğretmen olarak.Sevgilerimi bırakıyorum....

    YanıtlaSil
  2. yirmi üç nisan kutlu olsun.. eheh bu bayramdada dua edebiliyorsak; size can dostu diliyorum ben bi tane en samimisinden ve en hayat dolusundan :)

    YanıtlaSil
  3. Zuhal,merhaba öğretmenim..güzel bir günde hoşgeldin..Sevgiler..

    ÇitLemBik,dua edilir her zaman,bugün dahil:)ve amin..Can dost çok da uzaklarda..

    YanıtlaSil
  4. Canısım her daim yaşama güzel ve çocuk gözü ile bakmamız gerek yaşasın güzel düşünceler

    YanıtlaSil
  5. Stil Edam, yaşasın güzel düşünceler..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)