12 Nisan 2010 Pazartesi

Saltywasher ve Fixos ikilisi harika


Bir süredir kullanmakta olduğum Saltysardine firmasının ürünü olan Saltywasher çamaşır makinesi deterjanının çamaşırlarımdaki Muhteşem limon kokusuna bayıldım...Ürün sıvı olduğu için çamaşırlarımda deterjan kalıntısı bırakmaması da ayrıca hoşnut olduğum bir durum oldu.. Bu üründeki tüm maddelerin, doğada biyolojik olarak zararsız maddelere dönüşebilir olması da sağlık açısından bana güven veriyor..

Firmanın bir diğer ürünü olan Fixos ise Tüm Çamaşırları renk ayrımı yapmadan bir seferde yıkayabilme imkanı vermekte, su ve enerji tasarrufu sağlamaktadır. Boyalı su kanala atılmadığından çevre dostudur. Sağlığınızı etkileyecek hiçbir zararlı kimyasal madde içermez.  %100 doğaldır. Daha ne olsun değil mi?

Her iki ürün de benden tam puan aldı..Kullanmaya devam..

4 yorum:

  1. Stil İnsanım, canım, onca işin arasında bloğumu boşlamayıp yorum yazmakla beni onure edirsenn..Çok yaşa emi sen..Ben diyorum canım, dene:) Muck...

    YanıtlaSil
  2. Peki, nerden alıyorsun bunları?

    YanıtlaSil
  3. Kozmo postumdaki linke tıklayınca açılan sitesinde satışı yapılıyor..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)