24 Ağustos 2010 Salı

3. de uşak olcak anladık

Sevgili okurcan,bu gece rüyamda 3. veledi dünyaya getirdim..Ama nasıl bir velet yok böyle bir şey, güzel ötesi, kendim doğurdum diye demiyorum:), harbiden bilsem ki böyle doğacak vira bismillah gözünün yaşına bakmam..

İşin güzel yanı da rüyamda doğmuş halini görüyorum, sağolsunlar zahmetli kısmını es geçmişler, kanımca sahurdan sonra dalabildiğim kısa ana sığsın diye bu güzel rüya..

Ayy bir de obur ki uşağım..Bana bir bakışı var, o kımıl kımıl gözlerle resmen potansiyel süt makinası olarak görüyor beni..Yanaklar sadece emme hareketine endekslenmiş, pasa hareket ediyor.Ayy bu çocuk çok da kilolu, resmen bir obur Ali Paşa..Kanımca ana rahminde Allah ne verdiyse yemiş..

Kıssadan hisse belki kız olur ihtimali sıfırlanarak, 3. çocuk doğurma eylemi bertaraf edilecek, hemi de ivedi..

Çekemem 3. bir gelini..


5 yorum:

  1. :) Bırak sadece rüyanda kalsın bacım. Bu sıcaklarda deli misin yahu? Çekilmez şimdi vıyk vıyk ağlamalar :) Allah sana hayırlı gelinler nasip etsin :) Öperim...

    YanıtlaSil
  2. Yeşim, bıraktım hocam, amin..

    nehirineylemleri, çok mercii

    YanıtlaSil
  3. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ, oldu canım yaparım, sen geze dur..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)