Yıllar süren çalışmalarla ürettiğiniz ürün bir anda yerle bir edilebilir. Hem de sadece 140 karakterle. Türkiye’de de internet bloglarını ve sosyal medyanın diğer araçlarını reklam ve pazarlama stratejilerine ekleyen şirketlerin sayısı hızla artıyor. Ama bu yeni dünyada, strateji ve planlamanın dışında bir yetenek daha gerektiriyor: Cesaret.
Mart ayında Silikon Vadisi yakınlarındaki bir barda bir doğum günü kutlaması oldu. Gray Powell adlı bir Apple mühendisi 27 yaşına giriyordu ve arkadaşları onun için sürpriz bir parti hazırlamıştı. Doğum günü çocuğu için bol kahkahalı geçen gecenin ardından gelen sabah biraz karanlık oldu çünkü Powell henüz piyasaya sürülmeyen ve özellikleri sır gibi saklanan iPhone 4’ün ilk prototiplerinden birini barda unutmuştu. Prototiple ilgili bütün detaylar ertesi gün Gizmodo.com’un bloglarında herkesle paylaşıldı. Birkaç ay sonraki ürün lansmanında Apple CEO’su Steve Jobs’a anlatacak bir şey kalmamıştı. Ama Powell’ın ne işine son verildi ne de hayatı karardı. Sonraki tartışmalarda bu olayın da Apple’ın sırrına erilemeyen ve hızına yetişilemeyen reklam ve pazarlama stratejisinin bir parçası olduğu söylendi.
Haberi burada okudum..
Devamı Bloomberg Businessweek Türkiye'nin Son Sayısındaymış..
Merak ettim alıp okumalı..
doğrudur bence onlar hiç bir şeyi boşuna yapmaz
YanıtlaSiluğurböceği, dimi ama
YanıtlaSilben blog yazmayı seviyorum ya twitter sıkıyor bazen bebem
YanıtlaSilஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...haklısın blog yazmanın tadı ayrı
YanıtlaSilyoksa seni tanımazdım
YanıtlaSilஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,tanımaktan mutluluk duyduğumsun sen de
YanıtlaSil