23 Şubat 2011 Çarşamba

O bir Minik elbise




Bu elbiseyi sevgili yeğenim çocuk gelişimi bölümünde staj yaptığı sırada örmüştü..

Çok sevdim, paylaşayım dedim..

Şimdi istediği bölümde anaokulu öğretmeni olacak..

Öyle güzel faaliyetler yapıyorlar ki..

Çocukları seven okul tercihinde bunu da dikkate alsın..

Bu arada blogumda ilk defa fotoğraflarıma blog ismimi ekledim..Çok değer verdiğim Yetenek.sizin sayesinde..Blogunda detaylar var, buraya tıklarsanız siz de yapabilirsiniz.Ben bunu yapabilmeyi çok istiyordum Yetenek.sizinim,çok yaşa emi,iyi yaşa, ve de mutlu..

Biraz acemi işi oldu ama oldu ya ona bakıyorum ben, siz de öyle yapın:)

7 yorum:

  1. ovgu dolu sozlerin ıcin cok tsk ederim canim ablam,bende sana cok deger veriyorum sultanimsin!

    YanıtlaSil
  2. ayy allahım minicik süper ,bayıldım bunaaa :) çok şirin :)

    YanıtlaSil
  3. mini mini ay ne kadar güzel rengide çok hoş ben pek bilmem böle şeyleri ama fıstık modeli sanırım.Öpoom ablacım

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı bir minik elbise,içinde bir bebek olduğunu hayal etmek beni nasıl gülümsetebiliyor Reyhanem anlatamam.
    Ve bloğumda senin için bir ödül var,almak için beklerim...

    YanıtlaSil
  5. Ayy yerim ben bu şirin şeyi :) ne kadar küçük ve güzelmiş tatlım :) Fotoğraflarda konuşuyo artık aybalam helal sana. Bizim minik kuş iyi ki yazmış :)

    YanıtlaSil
  6. Anammm ne kadar tatli bir elbise Reyho$.)

    Ah simdi bi kizim olcakti ve giydircektim ona bu seker elbiseyi..
    Yegeninin ellerine saglik cok güzel olmus.

    Öpüyorum canim.)

    YanıtlaSil
  7. oyyyy Çok şeker olmuş bu :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)