8 Şubat 2011 Salı

Sertex ZEN kalp yastığım,hakkaten de su geçirmiyor Zen kumaş





Sertex' in facede bir yarışmasından ZEN kalp yastık kazananlardan biri de bendim.Yastığım geldi,O kadar güzel ki,bayıldım tek kelimeyle..Hani bir de benim gibi yastık zaafınız varsa baktıkça yastığa ohhhhh çekiyorsunuz.

Bu arada paketleme detayına da dikkat,dış paket üzerindeki kurdela bile harika..Sertex zevki dıştan içe yansımış..

Sevgili Sertex yastıkla beraber katalog ve Sertex magazinin Ocak sayısını da yollamıştı..

Yastığıma kıyamadım ama,- zira Sertex' cim her ne kadar ZEN kumaş su geçirmiyor dese de ben gözümle görmediğime inanmam- o nedenle katalogdaki ZEN kumaş parçalarından birinde yaptım deneyimi.Aldım bir fincanı elime, biraz su koydum tabii fincana..

Aile efradı da bu arada beni izliyor...Çocuklarım anneme yine internetten bir şey gelmiş, aslı fesli nedir onu deniyor diyorlar:)

Sevgili kocam da "belli, sonucu bloguna yazacak diye gülümsüyor" :)

Ve sonuçççççç..Şokeyim efendim, Kumaş su tutmuyor, yok böyle bir şey..Nasıl olur, hayret üstü bir hayretteyim ki sormayın, kumaş suyu tutmuyor, bir de elime peçete almışım, hani Sertex diyor ya =

Kumaşa kazandırılan özel teknoloji ile sıvılar kumaşa nufuz etmeden kayarak akar

diye hakkaten de öyle su kaydıı gitti gözümün önünde, ben de güya peçeteyle yüzeyde kalan nemliliği  alacağım ya sayın okurcum, yok nemlilik, peçete elimde kaldı.Kumaşın altına baktım sudan nasibini almamış, şaşkınlığım karşısında naberrrrrrr der gibi bakıyor bana..

Sadece bu teknoloji için değil, katalogdan gördüğüm kadarıyla, kumaş rengi, desenleri de muhteşem efendim..

Artık kim korkar açık renk koltuklara evinde yer vermekten, yürü be Sertex kim tutar seni:)

Açık renk koltuklar demişken Sertexin ixir kumaş temizleyici ürün deneyimim için de buraya bakabilirsiniz.




4 yorum:

  1. Sertex reklamını her gördüğümde tuhaf şeyler aklıma geliyor:) Şimdi koltuğa meyve suyu döktük ve akıp gitti ama nereye akıp gitti tabiki halıya e halı kir tutuyor:D

    YanıtlaSil
  2. :) Su testi tamam diyosun bir de kahve testi yapsaydın cano. O zaman da tamamsa koltuklarımızın kumaşını Sertex alalım diyorum :) yastığına da sevgiyle koy başını güzel rüyalar gör inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan ablam, eminim o yastığı sarıp sarmalayacaksın:))

    YanıtlaSil

  4. inanirsakolurbence,halı bir şekilde temizlenir diyorum ben,ama koltuk kanepe temizliği çok zor:)Halıların da kir tutmayanı çıkmış, az daha bekleyelim,belki elimizi işe vurmayacağımız günler de gelir temizlik babında:)

    Yeşim,kahveyi de deneyek madem,sağol tatlım:)

    YETENEK-SİZİN,sağol canom,aynen dediğin gibi


    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)