20 Aralık 2011 Salı

Saat&Saat'in 2012 saat modelleri harika!


Saat&Saat'in 2012 saat modellerini gördünüz mü? Nasıl da harikalar!

Özellikle yukarıdaki saat çok hoşuma gitti..Gues ve DKNY zaten benim favorim.

Saat&Saat gönderim konusunda da hızıyla beni çok şaşırttı.Saat 13:00 gibi sipariş verdim ve saatim 17:00' da kapımdaydı..İnanılmaz gerçekten.Bayan saat tutkunları için kesinlikle öneriyorum.

 Bu arada eskiden nişan veya sözde olmadı düğünde saat takardı gelin ve damat birbirine..Gerçi şimdi de takılıyor ya, diyeceğim işte gelin hanımın bir o saati olurdu, bir de eğer baba evinden varsa ederdi iki saat..Şimdilerde artık devir değişti..Neredeyse her kıyafete uygun saat takar olduk.. Günümüzde kadınlar için saat kombinlerin ayrılmaz parçası oldu.Ama yakışıyor da..Artık saat sadece zamanı göstermek için değil modanın bir parçası haline geldi, iyi de oldu, bir saat tutkunu olarak ben seviniyorum bu işe..Moda dergilerini elime alınca hemen saatlere kayıyor gözüm..Kim hangi saati takmış merakla takip ediyorum.. Sahi sizlerin saatlerle arası nasıl sayın okur?

Meraklısına NOT=

Saat ve Saat, 1971'den bu yana saat sektöründe faaliyet göstermektedir. Bu süre zarfında ceşitli saat markaların pazarlaması ile ilgilenilmiştir. 1994 yılından itibaren dünyaca ünlü markaların saatlerinin Türkiye'deki tek yetkili temsilciliğinin alınmasıyla şirketimiz, saat sektöründe alışıla gelmişten farklı olarak kendi satış organizasyonunu kurmuş ve geliştirmiş olduğu dağıtım ağı ile müşterilerine daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla bayiliklerini oluşturmuştur.

Günümüzde Saat ve Saat dağıtıcılığını yaptığı uluslararası markalar ile sektörde öncü kuruluş haline gelmiştir. Saat ve Saat'in lideri olduğu şirketler grubu bünyesinde turizm, tekstil, kırtasiye, vb. farklı alanlarda yatırımları bulundurmaktadır. Bu yatırımlara 2008 yılından beri online saat satış mağazacılığını da eklemiştir.

Kuruluşundan günümüze Saat ve Saat, şirket yapısını kurumsallaşmaya yönlendirmiş ve müşteri odaklı bir felsefe benimsemiştir. Temsilciliğini yaptığı markalar ile ilgili kararlarında seçkinliği hedef alan şirketimiz, müşteri memnuniyetini esas alan, çağın dinamiklerine paralel ürün ve pazarlama konsepti oluşturan dünyaca tanınmış markaların Türk tüketicisine sunumunu ilke edinmiştir.

Saat ve Saat model, estetik, kalite, fonksiyon, saygınlık taşıyan markaların tek yetkili temsilciliğini, tüketici beklenti ve ihtiyaçlarına göre kendini yenileyebilmesi, kalitesinden taviz vermeyen hizmet anlayışı çağdaş ve profesyonel yönetimi ile Türkiye pazarında lider konumunda aranan isim olmuştur. Saat ve Saat, saat sektöründe kalite ve güvenirlilik açısından kendine düşen payı gerçekleştirmekte ve sektörün sağlıklı gelişimi için yaptığı çalışmalarla öncülüğünü her zaman ispatlamaktadır.

3 yorum:

  1. siparişi verdiğin gün mü elindeydin?
    vay canına!!
    iyi günelrde kullan canımm ;)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bende yılbaşı hediyesi için siteler arasında dolaşırken www.saatvesaat.com.tr sitesinde çok uygun fiyatlı saat modelleri gördüm.özellikle Guess,Armani,Burberry ve Cavalli gibi markaların modelleri çok hoş.

    YanıtlaSil

  3. Syhn, çok mercii..

    Adsız,kesinlikle katılıyorum,www.saatvesaat.com.tr' de çok hoş modeller var ve alışveriş yapmak çok zevkli ve sorunsuz..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)