13 Şubat 2012 Pazartesi

Gamze Anne bir çığlık attı, duyuralım biz de!

O her şeyden önce bir anne..Ama şimdi hasta, iyileşmesine yardım adına duyuralım sesini..Bakın ne diyor Gamze anne=

"Ben bir çığlık attım, sesimi duyan oldu duyanlar oldu. Nasıl teşekkür etsem, nasıl haklarını ödesem bilinmez. Evladım için insanlarında yüreği yanmış belli. Bana umut olmak isteyenlerin sesini duydular köşe yazarlarımız ve Okan bey. Dün aramak istedim Okan Bey’in programını düşer mi bilemedim. Üçüncü arayışımda düştü açan kişiye benim GAMZE ANNE dedim lütfen beni görüştürün. Haykırışımı anlatmaya başlamışlardı. Beni de dinlediler yalvarırım oğlum için dedim.
Oğlum, oğlum, canım oğlumun yanına gitmek için donör olun bana dedim. Yurt dışında tanıdıklarınız varsa benim için ulaşın dedim. Dedim demesine ama geriye dönüş yapar mı insanlarımız gidip bir tüp kan verirler mi acaba. Veren muhakkak olur, ama daha çok kişi lazım."
Devamı Gamze' nin bloğunda=

http://atakan310309.wordpress.com/2012/02/12/ben-bir-ciglik-attim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)